Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Haha. Bra jeg ikke er alene om det synet EF.. Må få nevne at det finnes mange damer som kjører bra... Jeg går forresten for farge #5 på oppdateringen av siden... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Dette var vanskelig! [ueland] Pssstt, on topic [/ueland] Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Dette var vanskelig! [ueland] Pssstt, on topic [/ueland] Oi. Jaja, 4 poster om litt OT må vel kunne funke.. /me skal rydde litt og fikse bilde av nerdebula.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Oi. Jaja, 4 poster om litt OT må vel kunne funke.. Det er kodinga jeg mente er vanskelig. Men heldigvis er arve tilgjengelig. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Bare et kort spørsmål, kan man i PS merke en farge et sted på bilde, og bruke den andre steder? Litt rart formulert, men ja ja. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Bare et kort spørsmål, kan man i PS merke en farge et sted på bilde, og bruke den andre steder?Litt rart formulert, men ja ja. er vel strengt tatt berre å bruke fargen der du vil vel? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Eyedrop-tool..? Ja, den kunne jeg bruke, takk! Jeg måtte bare redigere den nye avataren min, jeg fant den i Google bildesøk, men da var det en jødestjerne i panna på ham, så den kunne jeg ikke ha. Endret 12. mars 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hand Coded!! (sjekk denne med det samme) Endret 12. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hand Coded!! (sjekk denne med det samme) Sweet.. Btw; MSN har klikka litt hos meg, noen andre som ikke kommer inn? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hand Coded!! (sjekk denne med det samme) Messenger virker for meg... Endret 12. mars 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Btw; MSN har klikka litt hos meg, noen andre som ikke kommer inn? Funker fint her. You've got the V32.PoleCat/msnblock virus! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Btw; MSN har klikka litt hos meg, noen andre som ikke kommer inn? Klikket hos meg og, fikk det ikke til å funke med andre adresser heller, er nok msn'en. jeg lastet ned dmsn i stedenfor, funker det og.. http://www.dmsn.nl/ Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hand Coded!! (sjekk denne med det samme) the smiley says it all... btw... msn funker helt fint her... Endret 12. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Btw; MSN har klikka litt hos meg, noen andre som ikke kommer inn? Funker fint her. You've got the V32.PoleCat/msnblock virus! Pøh. Funkake på maskina oppe heller. Var litt skeptisk at det hadde noe med at jeg kobla litt om på kablene nå ista. Satte ned en router på rommet slik at jeg kan surfe på laptopen her nede uten å bruke WLAN, det går så seint når jeg skal kopiere ting og tang.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hand Coded!! stilig, har du laget bildet selv i PS eller er det vanlig bilde av f.eks. et tre eller noe som du har fikset noen filter på? tror det er den første Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hand Coded!! stilig, har du laget bildet selv i PS eller er det vanlig bilde av f.eks. et tre eller noe som du har fikset noen filter på? tror det er den første Det er bokhylla mi () , + litt lagt på noen tweaks og resten i PS selv. Så det er en mix av begge faktisk. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Utpakking av fil mislyktes. Dette skyldes sannsynligvis for lite minne eller en skadet CAB-fil. Hmz.. Prøvde å laste ned en ny installfil. Får prøve enn reinstall. Endret 12. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hand Coded!! (sjekk denne med det samme) Nå kan du jo prøve deg på XHTML 1.1 også Er ikke så mye forskjell fra HTML 4.01 strict EDIT: Bare to skikkelige feil på siden din med XHTML 1.1; du har ikke lukket en img- og link-tag Resten er doctype og noe som fikses når du fikser de ikke-lukkede taggene Endret 12. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hand Coded!! (sjekk denne med det samme) og /me får ingen credits for å ha hjelpt med koden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå