Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med at sitatknappen ikke funker? Får bare sitert første post jeg skal sitere.

 

 

Kanskje jeg skulle tatt en tur til lillestrøm i helga - Electroworld

Apple har vist også en stand der hvor dem blant annet selger iPod og MacBook billig :)

Var der i dag. Ikke såå utrolig mye spennende, med mindre du aldri har sett HD-TV, 360, PS3, Wii osv. før. Dog noe interessant innimellom. Spør f.eks. nummer 11 mannen på Riks-TV standen om cracking av iPhone, sim-kort eller bremsemekanismen på nyere biler. Han hadde vistnok fått 6 mnd. i buret for det siste.

 

Litt skipt at verken hadde Leopard eller iPhone på Apple-standen (Elkjøp som driver den). Men fikk i hvert fall prøve iPod Touch. De hadde dessverre ikke noe internett, video eller musikk på den. Men gud så deilig det var å bare navigere rundt i menyene. Utrolig hvor responsivt og presist det er. Spesielt hvis du sammenligner med en Pradatelefon eller lignende etter på.

 

Jon :)

Lenke til kommentar
Det føles utrolig godt å ta på 72 000 kr i lapper, særlig når de skal gå til utdanning i Mellom-Amerika...
Næsj.. 72k er da ingenting. Har stått med over 100 000 før. Dog litt større lapper.

 

Men samler dere ikke inn mer enn 72 000 på hele skolen? Så vidt jeg vet ligger vi over 250 000. Jeg går utfra at ungdomskoleelver også må tjene inn 300 kr. hver?

 

Jon :)

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Hva tror dere vil være viktig å fremheve for kunden, siden det er en konkurranse med 30+ forslag? Det er nå det virkelig gjelder å skille seg ut.
At nettstedet gjør det bra på Norge.no sin kvalitetsvurdering. :)

 

 

Var der i dag. Ikke såå utrolig mye spennende, med mindre du aldri har sett HD-TV, 360, PS3, Wii osv. før. Dog noe interessant innimellom.
Uansett verdt en tur. Bare damene på Cresco-standen alene var verdt en titt. :)

Testa Wii for første gang faktisk, fikk noen kommentarer av forbipasserende på utfoldelsen. :)

Lenke til kommentar
Det føles utrolig godt å ta på 72 000 kr i lapper, særlig når de skal gå til utdanning i Mellom-Amerika...
Næsj.. 72k er da ingenting. Har stått med over 100 000 før. Dog litt større lapper.

 

Men samler dere ikke inn mer enn 72 000 på hele skolen? Så vidt jeg vet ligger vi over 250 000. Jeg går utfra at ungdomskoleelver også må tjene inn 300 kr. hver?

 

Jon :)

Er det krav om valuta her? Har 1 000 000 i lommen jeg. Regnet om til NOK blier det omtrent 6 øre. Eller var det 0,6?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...