Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart deadline på den grafiske profilen til Vestre Toten kommune - har nok å gjøre for å si det sånn. Hva tror dere vil være viktig å fremheve for kunden, siden det er en konkurranse med 30+ forslag? Det er nå det virkelig gjelder å skille seg ut. For øvrig ønsket de "en grafisk profil som er lett gjenkjennelig og som fremhever at vi ønsker å ligge i front". Kan dessverre ikke vise noe av mitt arbeid enda grunnet deres ønske om det, men håper noen kan tipse meg litt.

 

Kim Andre :)

Lenke til kommentar
Snart deadline på den grafiske profilen til Vestre Toten kommune - har nok å gjøre for å si det sånn. Hva tror dere vil være viktig å fremheve for kunden, siden det er en konkurranse med 30+ forslag? Det er nå det virkelig gjelder å skille seg ut. For øvrig ønsket de "en grafisk profil som er lett gjenkjennelig og som fremhever at vi ønsker å ligge i front". Kan dessverre ikke vise noe av mitt arbeid enda grunnet deres ønske om det, men håper noen kan tipse meg litt.

 

Kim Andre :)

Ja det er lett å kommentere på :p

 

Viktigste jeg har merket er at du gjør som kunden vil, selv om det er tåpelig.

 

Sebastian :)

Lenke til kommentar
ahh du er mod ja, derfor alle gratulerer deg...4 sider allerede

 

Forresten grattis med dagen

Er nokk slik med de fleste, ikke bare moderatorer. Men det er to som har bursdag i dag, ekstra spesielt. :)

Tja, er ikke så spesielt at to har bursdag på samme dag. Er det ikke slik at i en skoleklasse på 25 mennesker er det 50% sansynlighet for at to av de har bursdag på samme dag?

 

Nuja, uansett: kan jo gratulere (på etterskudd) ;)

 

Noen som vet når Opera 9.5 er ute for offentligheten? Har no' heftige JavaScript/AJAX til EATMYAPE som nekter å funke i nåværende versjon (9.24), men funker perfekt i 9.5 Alpha. Meh.

Ligger det ikke litt i navnet at det er en stund til. Er tross alt alpha. Ikke beta.

Er tross alt beta, ikke alfa!

http://www.opera.com/products/desktop/next/

 

Edit: Qualbeen :wow:

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...