Lovskogen Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Vikarierende unnskyldninger, Jesper Er enig med Enden, er digg å ha mail i mapper. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 ALL RIGHT, jeg løste bugen jeg har slitt med i et par uker nå. Var dumme Opera som rota til med stien til et script. Løste det ved å bruke fullstendig URL (legge denne i en variabel og så bruke på nytt). :) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Sjekk jeg er oppe seint a! Sitter å koder som en gud her nå, må skriv om masse av modellen da, men er vært det! Tror det blir sexy shitt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det webkafeen som får en liten oppløftning? Birger Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Hehe, dette er nok ikke det nei. Er et prosjekt jeg driver med på jobben, der jeg klarte å krangle meg til å bruke django. Bare synd jeg hadde glemt det meste og måtte lære på nytt. Når man da også har en deadline på 3 dager er det gøy.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Noen som kan linke meg en tut til å smelte sammen to bilder til en trekkspill 3D-effekt? Altså slik at jeg kan brette papiret og se ett bilde fra hver side /\/\/\/ Må tenke litt logisk her enden, er jo berre å dele bildene dine inn i striper med en fast bredde, og legge dei atmed kverandre med annakvert bilde. You get it? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Sjekk jeg er oppe seint a!Sitter å koder som en gud her nå, må skriv om masse av modellen da, men er vært det! Tror det blir sexy shitt! Sjekk jeg er oppe enda seinere a! Har et prosjekt for en kunde som skal være ferdig til i morgen .. og jeg må opp klokka 05:00 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Skal opp kvart på 7 bare jeg da. Men nå har jeg snart skrevet om alt jeg skrev på jobb idag. Hehe Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen som vet når Opera 9.5 er ute for offentligheten? Har no' heftige JavaScript/AJAX til EATMYAPE som nekter å funke i nåværende versjon (9.24), men funker perfekt i 9.5 Alpha. Meh.Så du lager sider for en nettleser som ikke er ute en gang? Hva me alle de 90% som ikke oppgraderer umiddelbart da? Må tenke litt logisk her enden, er jo berre å dele bildene dine inn i striper med en fast bredde, og legge dei atmed kverandre med annakvert bilde. You get it?Logics don't work on me. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Henrik: Takk for hjelpen igår. Fikk satt opp Apache riktig også med sån symlink Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jeg har laget et bakgrunnsbilde med skrå linjer(2.0 alike) som har repeat-x, men jeg får ikke stripene til å passe til! De går altså ikke inn i hverandre. Har brukt en pattern i photoshop med 40x40 så da slice'et jeg bakgrunnbilde med 40 i bredden. Men enda går de ikke inn i hverandre altså... Edit: Fikk fiksa det. For det første hadde jeg skalert ned den 50%, så da måtte bredden til den igjen halveres osv. Endret 25. oktober 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Dagens tørre: Har hørt at RC1 snart er klar: Betasuppe Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Den var fryktelig tørr og oppbrukt... :\ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Den var fryktelig tørr og oppbrukt... :\ Omtrent som morra di Back to django. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg sa den var tørr. For øvrig er ikke den geniale vitsen mitt verk, bare så det er avklart. Hadde tho aldri hørt den før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva er det du egentlig jobber med i Django, Sebastian ? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva er det du egentlig jobber med i Django, Sebastian ? Lager en app hvor noen damer, og masse fjøs, kan registrere hvordan dyrene har det når de skal slaktes Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen damer og masse fjøs? Lite fjøs, masse fjøs? Få fjøs, mange fjøs? Hva slags organisasjon er dette? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Animalia. Du har vel hørt om de. Er vel endel fjøs som driver med detta.. Er krav tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå