Bolson Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det noen som vet om det finnes en slags eksamen jeg kan ta for å få et "sertefikat" som sier at jeg kan f.eks HTML, CSS eller PHP? Når det gjelder PHP, er den eneste brukbare Zend PHP Certification. Informasjon. Når det gjelder HTML og CSS har W3Schools et sertifiseringsprogram. Informasjon. Kvaliteten aner jeg ingen ting om, men det er oppdatert i 2007. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ok, vet noen tilfeldigvis hvordan jeg får åpnet to forskjellige frames når jeg klikker på en link? Jeg har en side med 3 frames alt i alt. En top, left og en main. Så har jeg en meny i toppen med knapper på. Når man klikker på en av disse ønsker jeg at begge de andre framene endrer seg. Noen som vet? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tviler på at noen svarer på frames spørsmål i denne kafeen Gratulere med dagen, Tøffe-Tøffe Toget og Robbie Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Henrik: Lyst til å hjelpe meg med forms i django? Skal ha en type quiz app, så om du har eksempel på det blir jeg kjempe glad Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ok, vet noen tilfeldigvis hvordan jeg får åpnet to forskjellige frames når jeg klikker på en link? Jeg har en side med 3 frames alt i alt. En top, left og en main. Så har jeg en meny i toppen med knapper på. Når man klikker på en av disse ønsker jeg at begge de andre framene endrer seg. Noen som vet? Du må lage en ny side, eller bruke javascript så vidt jeg vet. Men lenge siden jeg holdt på med frames sist. Sikkert tre-fire år siden. EDIT: Gratulerer med dagen, Kim og Robbie. Endret 24. oktober 2007 av JonT Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Sebastian: Har du sett på http://django-quizdya.googlecode.com/svn/trunk/? Kan hende den kan hjelpe deg. Stikker innom MSN seinare på kvelden. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 De har ikke klart det de heller, laga det statisk med 3 spørsmål... Fant den for en stund siden. Hehe. Henger sikkelig fast her, er hat... Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ok, vet noen tilfeldigvis hvordan jeg får åpnet to forskjellige frames når jeg klikker på en link? Jeg har en side med 3 frames alt i alt. En top, left og en main. Så har jeg en meny i toppen med knapper på. Når man klikker på en av disse ønsker jeg at begge de andre framene endrer seg. Noen som vet? Du må lage en ny side, eller bruke javascript så vidt jeg vet. Men lenge siden jeg holdt på med frames sist. Sikkert tre-fire år siden. EDIT: Gratulerer med dagen, Kim og Robbie. Japp. Tror w3c.org har noen eksempler på det enda under html-delen. Men jeg må slenge inn den obligatoriske advarslen. Frames er en fryktelig dårlig teknikk til noe annet enn veldig spesielle scenarier. Det aler meste kan løses langt med elegant uten frames. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer med dagen, Lokaltog og Robbie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 hvem er Robbie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 ahh du er mod ja, derfor alle gratulerer deg...4 sider allerede Forresten grattis med dagen Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Er nokk slik med de fleste, ikke bare moderatorer. Men det er to som har bursdag i dag, ekstra spesielt. EDIT: Ikke lenge til det smeller til? Endret 24. oktober 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 ahh du er mod ja, derfor alle gratulerer deg... Nei, jeg har tilbrakt mange timer på dette forumet lenge før jeg ble moderator. Er blitt "kjent" med og annen her, det er derfor jeg får gratulasjoner. Ikke alle som gjør det i suck-up øyemed, vet du. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Sebastian: You have ZIP. No har eg vore snill, altså! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er nokk slik med de fleste, ikke bare moderatorer. Men det er to som har bursdag i dag, ekstra spesielt. EDIT: Ikke lenge til det smeller til? Skremselspropaganda. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 ahh du er mod ja, derfor alle gratulerer deg...4 sider allerede Forresten grattis med dagen Ja, vi kan ikkje gratulere vanlige brukarar nemlig. ahh du er mod ja, derfor alle gratulerer deg... Nei, jeg har tilbrakt mange timer på dette forumet lenge før jeg ble moderator. Er blitt "kjent" med og annen her, det er derfor jeg får gratulasjoner. Ikke alle som gjør det i suck-up øyemed, vet du. Nettopp. Moderering i kafèen blir det lite av uansett Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 YES! Jeg har IMAP på Gmail Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 YES! Jeg har IMAP på Gmail Men ikke jeg Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Samme her, fekk det i dagtidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå