Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, vet noen tilfeldigvis hvordan jeg får åpnet to forskjellige frames når jeg klikker på en link? Jeg har en side med 3 frames alt i alt. En top, left og en main. Så har jeg en meny i toppen med knapper på. Når man klikker på en av disse ønsker jeg at begge de andre framene endrer seg. Noen som vet?

Du må lage en ny side, eller bruke javascript så vidt jeg vet. Men lenge siden jeg holdt på med frames sist. Sikkert tre-fire år siden.

 

EDIT: Gratulerer med dagen, Kim og Robbie.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Ok, vet noen tilfeldigvis hvordan jeg får åpnet to forskjellige frames når jeg klikker på en link? Jeg har en side med 3 frames alt i alt. En top, left og en main. Så har jeg en meny i toppen med knapper på. Når man klikker på en av disse ønsker jeg at begge de andre framene endrer seg. Noen som vet?

Du må lage en ny side, eller bruke javascript så vidt jeg vet. Men lenge siden jeg holdt på med frames sist. Sikkert tre-fire år siden.

 

EDIT: Gratulerer med dagen, Kim og Robbie.

Japp. Tror w3c.org har noen eksempler på det enda under html-delen.

 

Men jeg må slenge inn den obligatoriske advarslen. Frames er en fryktelig dårlig teknikk til noe annet enn veldig spesielle scenarier. Det aler meste kan løses langt med elegant uten frames.

Lenke til kommentar
ahh du er mod ja, derfor alle gratulerer deg...4 sider allerede

 

Forresten grattis med dagen

 

Ja, vi kan ikkje gratulere vanlige brukarar nemlig.

 

ahh du er mod ja, derfor alle gratulerer deg...

 

Nei, jeg har tilbrakt mange timer på dette forumet lenge før jeg ble moderator. Er blitt "kjent" med og annen her, det er derfor jeg får gratulasjoner. Ikke alle som gjør det i suck-up øyemed, vet du. ;)

 

Nettopp. Moderering i kafèen blir det lite av uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...