loathsome Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tappe kreativiteten til ingen nytte Jeg lagrer alltid alle skisser, forslag osv., så kan jeg lett dra de fram senere og evt. fortsette på de da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tor har kun 35 kreativitet kvar dag, så når han har brukt opp nesten alt så står han fast... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som vet om det er mulig å implementere et login-script i en template i Wordpress? Si at man vil passordbeskytte en side, som man gir en egen template, er det da mulig å legge inn et script i denne templaten som printer login-form, sjekker mot en database annen enn WP sin, for så å vise innholdet på siden etterpå? Jeg håper det er mulig, da dette vil gjøre jobben min på nmuf betraktelig mye lettere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ARve, på hvert eneste side i tråden jeg har sjekka så hadde du i allefall en post, haahah Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, det var jo nyttig informasjon. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 OiiiiiiiiiNK, nooooo Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Funnet en ting som faktisk suger metaballer i opera. Torrent clienten.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 OiiiiiiiiiNK, nooooo Hva har jeg ikke fått med meg - annet enn at de har skiftet adresse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Funnet en ting som faktisk suger metaballer i opera. Torrent clienten.. Den er faktisk nyttig på noen sider...? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ARve, på hvert eneste side i tråden jeg har sjekka så hadde du i allefall en post, haahah Da har ikke du sitt mange. Men han har da mest innleg i kafeen så... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Totalt så har han 3269 post i denne tråden, og det er 2761 sider i denne tråden. I gjennomsnitt så vil han ha 1.2 poster for hver side...og det er en god del =) Det er sånn jeg tenker vettu , tenker ikke på flere poster i en side liksm og ingen på den andre Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 OiNK nede. Jaja. niccoyeah: Wow. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 http://digg.com/tech_news/OiNK_cd_Servers_..._Admin_Arrested http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 OiiiiiiiiiNK, nooooo Uff, kjipt. Merket at torrentene mine var død med tracker error, men trodde ikke det var så ille... :/ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Totalt så har han 3269 post i denne tråden, og det er 2761 sider i denne tråden.I gjennomsnitt så vil han ha 1.2 poster for hver side...og det er en god del =) Det er sånn jeg tenker vettu , tenker ikke på flere poster i en side liksm og ingen på den andre Sa du jeg hadde 'fritidsproblemer', eller hva? OiiiiiiiiiNK, nooooo OMG, merka det ikke før du sa det nå. MEEEH! Endret 23. oktober 2007 av loathsome Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er jo enkel brøkregning Enno enklare på kalkulatoren :> Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ingen som har noen svar til meg ang. det jeg spurte om lenger oppi her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Totalt så har han 3269 post i denne tråden, og det er 2761 sider i denne tråden.I gjennomsnitt så vil han ha 1.2 poster for hver side...og det er en god del =) Det er sånn jeg tenker vettu , tenker ikke på flere poster i en side liksm og ingen på den andre Sa du jeg hadde 'fritidsproblemer', eller hva? Husker ikke om jeg sa det, Men hvis jeg har sagt det, så har du det sikkert. Dette er vanlig gjennomsnitts regning som Alle i Norge lærte på 8.klasse, Hvis du ikke har følgt med i timen så er det ikke mitt problem...stoffet var vansklig så det er sikkert mange som ikke har fått med seg det vidre i livet, og dette har ikke noe med fritid å gjøre, så det blir heller skolesmart? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Totalt så har han 3269 post i denne tråden, og det er 2761 sider i denne tråden.I gjennomsnitt så vil han ha 1.2 poster for hver side...og det er en god del =) Det er sånn jeg tenker vettu , tenker ikke på flere poster i en side liksm og ingen på den andre Sa du jeg hadde 'fritidsproblemer', eller hva? Husker ikke om jeg sa det, Men hvis jeg har sagt det, så har du det sikkert. Dette er vanlig gjennomsnitts regning som Alle i Norge lærte på 8.klasse, Hvis du ikke har følgt med i timen så er det ikke mitt problem...stoffet var vansklig så det er sikkert mange som ikke har fått med seg det vidre i livet, og dette har ikke noe med fritid å gjøre, så det blir heller skolesmart? Litt tidlig å starte å hakke på folk i kafeen? Selv om det er lothsome... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå