Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å implementere et login-script i en template i Wordpress? Si at man vil passordbeskytte en side, som man gir en egen template, er det da mulig å legge inn et script i denne templaten som printer login-form, sjekker mot en database annen enn WP sin, for så å vise innholdet på siden etterpå? Jeg håper det er mulig, da dette vil gjøre jobben min på nmuf betraktelig mye lettere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Totalt så har han 3269 post i denne tråden, og det er 2761 sider i denne tråden.

I gjennomsnitt så vil han ha 1.2 poster for hver side...og det er en god del =)

Det er sånn jeg tenker vettu , tenker ikke på flere poster i en side liksm og ingen på den andre

Lenke til kommentar
Totalt så har han 3269 post i denne tråden, og det er 2761 sider i denne tråden.

I gjennomsnitt så vil han ha 1.2 poster for hver side...og det er en god del =)

Det er sånn jeg tenker vettu , tenker ikke på flere poster i en side liksm og ingen på den andre

 

Sa du jeg hadde 'fritidsproblemer', eller hva?

 

OiiiiiiiiiNK, nooooo :no:

 

OMG, merka det ikke før du sa det nå. MEEEH!

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Totalt så har han 3269 post i denne tråden, og det er 2761 sider i denne tråden.

I gjennomsnitt så vil han ha 1.2 poster for hver side...og det er en god del =)

Det er sånn jeg tenker vettu , tenker ikke på flere poster i en side liksm og ingen på den andre

 

Sa du jeg hadde 'fritidsproblemer', eller hva?

 

Husker ikke om jeg sa det, Men hvis jeg har sagt det, så har du det sikkert.

Dette er vanlig gjennomsnitts regning som Alle i Norge lærte på 8.klasse, Hvis du ikke har følgt med i timen så er det ikke mitt problem...stoffet var vansklig så det er sikkert mange som ikke har fått med seg det vidre i livet, og dette har ikke noe med fritid å gjøre, så det blir heller skolesmart?

Lenke til kommentar
Totalt så har han 3269 post i denne tråden, og det er 2761 sider i denne tråden.

I gjennomsnitt så vil han ha 1.2 poster for hver side...og det er en god del =)

Det er sånn jeg tenker vettu , tenker ikke på flere poster i en side liksm og ingen på den andre

 

Sa du jeg hadde 'fritidsproblemer', eller hva?

 

Husker ikke om jeg sa det, Men hvis jeg har sagt det, så har du det sikkert.

Dette er vanlig gjennomsnitts regning som Alle i Norge lærte på 8.klasse, Hvis du ikke har følgt med i timen så er det ikke mitt problem...stoffet var vansklig så det er sikkert mange som ikke har fått med seg det vidre i livet, og dette har ikke noe med fritid å gjøre, så det blir heller skolesmart?

Litt tidlig å starte å hakke på folk i kafeen? Selv om det er lothsome... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...