Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hater at alle bildene som er større enn explorer-vinduet tilpasser seg vinduet etter loading. Det ødelegger alt når eg ser .jpg filer av skisser til web o.l. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Snakker om IE ja...

Lenke til kommentar

Nå stikker jeg! VM venter! Ikke kjipt liksom-VM, men skikkelig VM. Skikkelig VinterMøte. Ynglingehallen i Stavanger venter på meg, så dere får ha meg unnskyldt! ;)

 

Snakkes til over helga. Eller. Når jeg tenker meg om har jeg muntlig prøve på tirsdag. :wallbash: Da ser jeg dere på onsdag eller noe slikt.

 

Godbuy, godtfolk! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?

Det er så opplagt at jeg får litt vondt ;)

 

"O sooole miooooo" ;)

:thumbdown:

 

Edit: PC, takk!

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Nå sitter jeg i Dreamweaver og koder manuelt, mens jeg leser på W3Schools. Ja, jeg ja. :p

:w00t:

Ser du nå at FP sucks? :p

 

/me har også elgitar (men vi trenger ikke nevne at den har stått sånn ca ubrukt siden jeg fikk den for to år siden :laugh: )

Endret av PT
Lenke til kommentar

Dett er OT, men jeg kan ikke holde det innvendig lenger..

 

Jeg henter mor på job og hun skal handle litt på butikken. Jeg sitter i bilen og venter og ser på livet. Så kommer det ei jente fra gamleklassen ut som tydeligvis har fått lappen. Jaja, de deler dem tydeligvis ut på Biltilsynet, tenkte når jeg, med min mannsjåvenistiske holdning om at kvinnfolk helst ikke bør ha lappen. Hun setter seg inni, jeg følger sånn passlig med, for å bevise min teori. Joda hun starter opp Golfen, og _GJETT_ hvor hun hadde plassert ene foten sin..? JO! På gassen! Hun hadde clutchen inne elns for bilen flytta seg ikke, men DÆVEN næ vet jeg åssen det høres ut når en Golf passerer det røde på triptelleren..:lol: Sattan så jeg skvatt også.. :angry:

Ja, så satt jeg og gapskratta etter den turtallsepisoden og hun begynte å rygge. Den TYPISKE "jeg har nettopp fått lappen", med stivt blikk, setet INNI rattet og et hode som ser ut som det er en propell inni. Så rygger hun, bare ved å se til den ene sida. Joda. Seff slukker hun bilen når hun skal løse den igjen og stresser en del.. :laugh: Så kjører hun med to strake hender på rattet, stivt blikk og en bil som hopper av gårde..

 

Ikke at jeg hater damer, men slike folk burde ikke hatt lappen. Selv om jeg ler av dem, skal dem takle presset..! Folk som ikke klarer slike situasjoner på en parkeringsplass, åssen takler dem en farlig trafikksituasjon..? Makan! :mad::thumbdown:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Dett er OT, men jeg kan ikke holde det innvendig lenger..

 

Jeg henter mor på job og hun skal handle litt på butikken. Jeg sitter i bilen og venter og ser på livet. Så kommer det ei jente fra gamleklassen ut som tydeligvis har fått lappen. Jaja, de deler dem tydeligvis ut på Biltilsynet, tenkte når jeg, med min mannsjåvenistiske holdning om at kvinnfolk helst ikke bør ha lappen. Hun setter seg inni, jeg følger sånn passlig med, for å bevise min teori. Joda hun starter opp Golfen, og _GJETT_ hvor hun hadde plassert ene foten sin..? JO! På gassen! Hun hadde clutchen inne elns for bilen flytta seg ikke, men DÆVEN næ vet jeg åssen det høres ut når en Golf passerer det røde på triptelleren..:lol: Sattan så jeg skvatt også.. :angry:

Ja, så satt jeg og gapskratta etter den turtallsepisoden og hun begynte å rygge. Den TYPISKE "jeg har nettopp fått lappen", med stivt blikk, setet INNI rattet og et hode som ser ut som det er en propell inni. Så rygger hun, bare ved å se til den ene sida. Joda. Seff slukker hun bilen når hun skal løse den igjen og stresser en del.. :laugh: Så kjører hun med to strake hender på rattet, stivt blikk og en bil som hopper av gårde..

 

Ikke at jeg hater damer, men slike folk burde ikke hatt lappen. Selv om jeg ler av dem, skal dem takle presset..! Folk som ikke klarer slike situasjoner på en parkeringsplass, åssen takler dem en farlig trafikksituasjon..? Makan! :mad::thumbdown:

Jenter kan virkelig det der med å kjøre bil :lol:

Lenke til kommentar
Jenter kan virkelig det der med å kjøre bil :lol:

Når du får lappen, får damer bak rattet en _HELT_ ny betydning.. :p

Det gjør det sikkert, men man hører flere historier om damene bak rattet enn menn ;)

 

EDIT: Jeg kan begynne å kjøre om 4 og en halv måned :w00t: (prøvekjøre)

Endret av PT
Lenke til kommentar
Det gjør det sikkert, men man hører flere historier om damene bak rattet enn menn ;)

Skjønner jeg j*vli godt.. Pleier ikke å ha mange fordommer, men når det gjelder damer bak rattet er jeg vill..! ;)

 

Her om dagen;

Skulle kjøre forbi ei i klassen, det sier seg selv at det ikke florer av strekker lange nok til å kjøre forbi på vestlandsveier så når det skal gjøres må det gjøres kjapt.. Jeg legger meg ut, ser at det kommer en imot, men raskere å kjøre forbi enn å bremse og legge seg inn. Men hun jeg kjører forbi, ja hun GIR PÅ! Hun ser jo ikke på trafikken so hun får ikke med seg at det kommer en Subaru Impreza GT (kjenner bilen, går daglig så vet noe om farten) i rimelig stor fart rett mot meg.. :scared: Fan så lyst jeg hadde å mose bilen til hun jeg kjørte forbi ut i grøfta da.. Jøsses.

 

Btw; Det finnes mange opplevelser med menn også, men av en ellerannen grunn er de _MYE_ mer rolige bak rattet så jeg er mer rolig i situasjoner der mannlige sjåfører er med.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå skal jeg ut og er hjemme om ca 10 timer. Det er sykt når jeg tenker meg om. Skal leve så lenge på veske ( :roll: ) og ikke mat. Sjekker nå ut av kafèen og tar med meg drikkevarer, da jeg nettopp fikk øye på skiltet hvor det stod "medbrakt mat og drikke forbudt." Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar

:p @ Marvehistorien...

 

Ja ja, hadde mørkekjøring jeg da. Tre stk inkludert meg. En av dem er en sånn "Jeg-er-for-kul-til-å-snakke-med-dere"-fyr. Setter seg inn i bilen, en hånd på rattet, den andre på girkula i en skikkelig laybackstil. Så brukte han kløtsjen (ja det er skrevet på norsk :p ) hver gang han skulle bremse.

 

Så kom det fra kjørelærern; "Hvorfor kjører du som ei kjerring? Det er bare de som trykker inn kløtsjen hver gang de bremser, og hvis du ikke er redd for at bilen skal hoppe ut av giret så kan du vel bare ha begge hendene på rattet".

 

Fordommer finnes visstnok hos kjørelærne og, men morsomt syns jeg i hvert fall det var med den fyren. Han ble rød som en tomat og var livredd for å gjøre flere feil :p

 

Ja, kan jo fortelle når jeg kjørte i Fredrikstad sentrum en gang og, under kjøretimer med kjørelærern. Kommer til et T-kryss og skal til venstre. Den ene kjøreretningen har vikeplikt for meg, men det kommer en bil fra høyre som jeg må vente på. "Kjør ut etter den bilen, det rekker du før nesten, så bare kjør ut i kjørebanen og følg etter bilen". Greit tenkte jeg og kjørte forsiktig inn på veien, sperret jo da selvsagt den ene kjøreretningen, men de hadde jo vikeplikt og jeg skulle jo snart kjøre. Så stoppe bilen jeg skulle vente på. Ho skulle selvfølgelig ta av ned på veien jeg kom fra, men ikke fa*en om ho gadd å bruke blinklys. Så våget ho ikke å kjøre av, men stå stille og sperret veien for meg, som igjen sperret veien for de fra høyre.

 

H*lvetes drittkjerring kom det fra kjørelærern, de klarer aldri å kjøre bil. Han ble skikkelig forbanna.

 

Måtte bare tegne det også :blush:

 

Legger ved en link så ikke innlegget tar altfor stor plass. Dere skjønner det sikkert

 

--> OK, det innlegget der ble litt langt, og hadde vel egentlig ingenting med webdesign å gjøre, men dere vet, når jeg begynner å skrive så stopper det ikke med det første... :ermm:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Haha. Bra jeg ikke er alene om det synet EF..:)

 

Var på langkjøring, skulle til Bergen med meg i baksetet til Bergen, så skulle jeg kjøre hjem. Vi var to stk, jeg og ei rar jente. Hun virka ikke spes trygg så jeg holdt meg litt fast. Så når vi i Lærdalstunnelen (verdens lengste :w00t: ) passerer 120km/h under en forbikjøring, sier lærern; "Du kan sikkert bremse litt vertfall.." :roll: Sattan så jeg lo.. :p Lærern min var rimelig digg. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...