Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 All right, man kan skrive hva man vil der. Jeg bare googlet «niccoyeah» Har du så lite å gjøre at du går rundt og googler nickname til folk? Fritidsproblemer Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har du så lite å gjøre at du begynner å spamme et forum med masse unødvendig crap som ingen egentlig vil høre uansett? Som jeg skrev over her, MISLIKER JEG STERKT FOLK SOM SIER AT TING ER CP. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 http://www.hawaiis.com/goldenweb.htm Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Mwahahaha! Så 1990! Genialt! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er langt fra alltid jeg jobber i helga, men det har blitt mye i det siste. En del lanseringer som har det med å komme litt for brått på. "Deadline var i går-prinsippet" er en fin ting Og, han som fant opp ordet "lættis" burde vært skutt med hagle. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvem her har penest.no-konto? Holder det ikke å være populær på Facebook lenger? Roberto: Elsker den nye avataren! Uten tvil min favoritt på lenge. Takk. Lenge leve Ayn Rand (og bøkene hennes). Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) http://www.hawaiis.com/goldenweb.htm Morsomt. Noen som husker/vet hvor langt unna den er nivået på datidens webdesignere/-tilbydere? Endret 21. oktober 2007 av JonT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) All right, man kan skrive hva man vil der. Jeg bare googlet «niccoyeah» Har du så lite å gjøre at du går rundt og googler nickname til folk? Fritidsproblemer Synest det er langt betre med folk som plutselig hoppar inn i ein lang tråd og pratar off-topic-piss, eg Forresten, er du 21 år gammal, mann, har bursdag 20. mai og bur i Bodø? Grunnen til at eg spør er at dersom det stemmer, så har penest.no seriøse sikkerhetsissues - det der poppa opp på googling av ditt brukernavn. Roberto og Kim aka Lokaltog har bursdag samme dag jo :O Endret 21. oktober 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 http://www.hawaiis.com/goldenweb.htm Morsomt. Noen som husker/vet hvor langt unna den er nivået på datidens webdesignere/-tilbydere? Last updated on 12/23/96 Woah, det la jeg ikke merke til -- trodde det var noe de holdt på med i dag, jeg. Jaja, det forklarer jo en hel del Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Værste var at koden ikke var SÅ ille. Ganske semantisk for 96 å være.. :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nei, det var faktisk ikke SÅ ille, Sebastian. Kanskje han var en dreven webutvikler på midten av 90-tallet Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Værste var at koden ikke var SÅ ille. Ganske semantisk for 96 å være.. :o Hahah, HTML 3.2! Har aldri sett en side som bruker den doctypen engang! XD Men doctype på en side fra 96? Forut for sin tid! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ok, jeg skal være ærlig. Det er meg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du har ikke utviklet deg så veldig mye sånn rent design-messig hvertfall. Det er tydelig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Du har ikke utviklet deg så veldig mye sånn rent design-messig hvertfall. Det er tydelig. hrr hrr - edit: Hvorfor er Opera den eneste nettleseren som tolker ting riktig? Endret 22. oktober 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva er problemet? Firefox og IE skjønner du vel Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva skulle vi gjort uten deg, Arve? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Firefox i flere varianter. Skrev en kommentar i tråden også. Er rimelig skuffa på at det brukes ressurser på sånt, selv om det kanskje er viktig rent markedsføringsmessig sett. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva skulle vi gjort uten deg, Arve? Veit heilt ærlig talt ikkje. Ting hadde...vel, for å seie det sånn - verden hadde vore ein litt anna plass å bu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå