Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

doh ikke det, å sitte ved PC-en, slekke og moditere trådene,

gud hvis det fantes en slikt jobb,

 

en annen slekk jobb er å jobbe i kundeservicer ;P

som kompisen min, han jobber i tele2 kundeservice, det eneste han gjør er å bare sitte ved PC-en og snakke i en telefon, det er helt avslappa jobb...man blir liksom aldri sliten, sitte på stolen ta en kaffe eller cola preke i telefonen og skrive på PC-en

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Han får et høyt lønn også sitter han der og svarer på noen cp spørsmål :p

men ja sikkert, kan hende at man blir mentalt utslitt, men man får pauser for hver service slik at man kan streke seg og sånt før man blir koblet opp ijgen.

Når man blir koblet opp så blir man automatisk tilkoblet til en kunde som sitter og venter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

hahahah når noen sier cerebral parese, så plutselig tenker jeg på jesper på rikets røst xD

det er bare sånn, jeg får lættis, men jaja.¨¨

 

mener med cp spørsmål at dem ringer og spør dumme spm som mange'' kan svare på...

Han sa at noen ringte og spurte hvorfor modemet ikke virket og alle lysene var av, og til slutt så merka han at strømmen var ike på...

akkurat den så fikk jeg lættis når jeg hørte xD

Lenke til kommentar
Dere som er moderatorer, dere jobber frivillig her ikke sant?

liksom bare når dere ikke har så mye å gjøre

De har en timelønn på 40,-/t og gjør det som fulltidsjobb fordi de ikke har sjans til å få noen annen jobb med sine nedsatte sosiale kunnskaper.

Lønnen vår er takknemlige forumbrukere (right).

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg ikke liker folk som sier at ting er helt CP. Sykdommen er ille, og det er ikke akkurat lett for familie og andre pårørende som må leve med det hver dag. Irriterer meg grønn hver gang jeg hører noen si at noe "er så CP", uten at de vet noe om personen de snakker med har familie/venner som lider av det.

 

Ikke riktig forum å komme med slik snakk på, men nå var jeg lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...