Steinmann Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva skjer med de sirkel bakgrunn greiene Kim? Synes ikke det fungerer, men kan være det polske hjemmebrennte som snakker.. Uansett, glem den og lag et nytt utkast for oss med helt andre tanker takk. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Synes gamle lokaltog var bedre, her er det en del å gå på. Blir for "standard", syns jeg. Steinmann Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hehehe, jeg skjønner. Vel, tilbake til tegnebrettet, kommer med et nytt forslag senere. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Her var det jammen lite aktivitet i dag. Hvis dere ikke skjerper dere begynner jeg å banne dere, en etter en! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Siden musikk har vært et gjennomgående tema i kafeen i det siste, bør jeg kanskje påpeke at konsertene med Muse og Immortal i går var temmelig gode. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 psdtuts.com får nytt design snart. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 psdtuts.com får nytt design snart. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Old njus! Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 psdtuts.com får nytt design snart. «Det er mindre slit for én å lage link, enn for mange å kopiere tekst» psdtuts.com får nytt design snart. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Tenkte spesielt på deg når jeg fikset linken Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Tenkte spesielt på deg når jeg fikset linken Bra, det brude vært forbud mot den slaks Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 *slags Jeg liker PSDTuts veldig godt slik den er i dag. Er noe med fargene som bare stemmer Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Når jeg for en gangs skyld bidrar til aktivitet i kafeen, så er det bare klaging å høre? På grunn av meg har kafeen fått et fint tilsig av poster i dag. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Overtidsmat fra Peppes coming up. Skal smake nå, har jo jobba i hele dag. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jobber du alltid i helga + overtid, Hein? Pizza er den ultimate overtidsmaten, i sommerferien jobbet jeg en 18-timers arbeidsdag, fra 09:00 til 03:00, tror det ble tre eller fire bestillinger hos Peppes. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Er langt fra alltid jeg jobber i helga, men det har blitt mye i det siste. En del lanseringer som har det med å komme litt for brått på. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Betaler overtid godt for utviklere? Eller er det en del av den totale pakka at man står på ulønnet siste krampetrekninger før ferdigstillelse av et prosjekt? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Betaler overtid godt for utviklere? Eller er det en del av den totale pakka at man står på ulønnet siste krampetrekninger før ferdigstillelse av et prosjekt? Er fordi han har sittet å drukket kakao med tor istedenfor å jobbe... Og kan man kalle det utvikler om man kun driver frontend? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Dere som er moderatorer, dere jobber frivillig her ikke sant? liksom bare når dere ikke har så mye å gjøre Endret 21. oktober 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Dere som er moderatorer, dere jobber frivillig her ikke sant?liksom bare når dere ikke har så mye å gjøre De har en timelønn på 40,-/t og gjør det som fulltidsjobb fordi de ikke har sjans til å få noen annen jobb med sine nedsatte sosiale kunnskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå