Kiman™ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Arial or Helvetica? Test your typography skills. Veldig sannsynlig at noen sier: "0LD", men uansett kan man prøve igjen. Her er mitt resultat: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 For en jævlig bakgrunn! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 JS anyone? Jeg har et form, submit knappen har en verdi: Login jeg har satt display:none, sa man fremdeles kan bruke "enter" for a ga videre. det virker men JSen virker ikke kunden vil absolutt ha en link som logginn knapp. Resten av koden fungerer. knappen: <input class="button" type="submit" id="userlogin" name="userlogin" value="Login" style="display:none"> document.getElementById('userlogin').submit(); Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Style en input som en link, ferdig arbeid. Det er mange kunder som vil ha tabellceller og tjo og hei også, det betyr ikke at de får det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 nice! Alt som gar an, og jeg ikke far med meg fordi jeg har "skole" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 HAH! PoleCat! Du tok til fornuften? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 HAH! PoleCat! Du tok til fornuften? Hvor er PoleCat!? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har ikke sett han på en del år, jeg?! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Webkit now does HTML5 Client Side Database Storage! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har ikke sett han på en del år, jeg?! Hva het din forrige bruker? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 :O Gjenoppstått? Endelig runnet WoW? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Får ingen noen sinne vite Av litt for mange åpenbare grunner. Jeg blir mildt sagt flau av å lese mine gamle poster igjen. Jaja. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vi blir flau av å lese de nye så... Konserten igår var dritbra! Jeg og Caroline hadde det hvertfall fett helt forran. Arve sto litt lenger bak og hang Gleder meg til neste Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 HAH! PoleCat! Du tok til fornuften? Hvor er PoleCat!? Han var såvidt innom kafèen i går natt. :O Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sitter a begynner a fundere pa hvordan russekortet skal se ut. Har kjopt fra russ.no, og bruker designeren. Men bildet blir sa darlig kvalitet Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Drar nok mye chicas med den der. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Gidd ha Opera-logoen på russekortet -_- Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 mesj.. ingen bryr seg om meg uans, sa hvorfor ikke formidle Opera til fjortizzene? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sitter a begynner a fundere pa hvordan russekortet skal se ut.Har kjopt fra russ.no, og bruker designeren. Men bildet blir sa darlig kvalitet Kvaliteten blir bedre på trykk. Bildet i kortdesigneren er kun forhåndsvisning, og hvis du laster opp et bilde i høy nok oppløsning (minstekrav er vel 300dpi), så vil det se betraktelig bedre ut på trykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå