Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, du gjorde det, og jeg tenkte umiddelbart på sitepoint-artikkelen da du sa det :) Tror kanskje jeg står over konserten i dag altså, Sebba. Ligger langt etter på javaen på skolen, og jeg har et aldri så lite hjemmesideprosjekt som må bli ferdig så fort som mulig. Så nå som mor og far forlater huset i helgen, har jeg tid og ro nok til å kunne spille høy musikk og bli inspirert :)

Lenke til kommentar
Jo, du gjorde det, og jeg tenkte umiddelbart på sitepoint-artikkelen da du sa det :) Tror kanskje jeg står over konserten i dag altså, Sebba. Ligger langt etter på javaen på skolen, og jeg har et aldri så lite hjemmesideprosjekt som må bli ferdig så fort som mulig. Så nå som mor og far forlater huset i helgen, har jeg tid og ro nok til å kunne spille høy musikk og bli inspirert :)

Slappe jævel altså :p

 

De starter vist ikke før kl 2300 da, så om du måtte bli ferdig, mot all formodning :p

Lenke til kommentar
Er ikke Java jeg jobber med nå, i hvertfall.. Nå er det hjemmesidene til nmuf.net som skal gjennom en fullstendig remake. I den forbindelse lurer jeg på en ting ang. WordPress.. Er det mulig å hente ut nyheter fra gitte kategorier på pages? Og hvordan er det med passordbeskyttelse på sider?

 

I og med at det er kirkemenighet (menighets ungdomsfelleskap) du skal remake, hvorfor ikke kikke her for litt inspirasjon. Webempowered church. De bruker ikke WordPress da, men litt tyngre skyts, men bare åpen kildekode. En passelig mengde med eksempler.

Lenke til kommentar
Vel, vil nå si at churchbeauty.com var en bedre side enn den der, men... Jeg har høstet en del inpisrasjon fra forskjellige sider der allerede, til både features og design-ting :)

 

Var nå ikke tenkt på designet på selve nettsida, men at det linker til mange andre eksempler, samt at det finnes en del ideer til funksjonalitet.

 

Designmessig gir nok din link flere ideer.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...