loathsome Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 «Good artists copy, great artists steal» - Pablo Picasso Gjelder det oss webfolk også? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 http://www.sitepoint.com/article/copy-great-designers-steal Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Skrev ikke jeg det som kommentar noen sider tilbake da når jeg tok foumfargene? Fargene har forsovit endret seg etter den tid da. Kunder vet du, klarer aldri å bestemme seg.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jo, du gjorde det, og jeg tenkte umiddelbart på sitepoint-artikkelen da du sa det Tror kanskje jeg står over konserten i dag altså, Sebba. Ligger langt etter på javaen på skolen, og jeg har et aldri så lite hjemmesideprosjekt som må bli ferdig så fort som mulig. Så nå som mor og far forlater huset i helgen, har jeg tid og ro nok til å kunne spille høy musikk og bli inspirert Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ah, det er så digg med høy musikk hver eneste dag. ;D Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jo, du gjorde det, og jeg tenkte umiddelbart på sitepoint-artikkelen da du sa det Tror kanskje jeg står over konserten i dag altså, Sebba. Ligger langt etter på javaen på skolen, og jeg har et aldri så lite hjemmesideprosjekt som må bli ferdig så fort som mulig. Så nå som mor og far forlater huset i helgen, har jeg tid og ro nok til å kunne spille høy musikk og bli inspirert Slappe jævel altså De starter vist ikke før kl 2300 da, så om du måtte bli ferdig, mot all formodning Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Hmm, ja, kanskje det, hvis de begynner så sent. Blir nok ikke ferdig i dag uansett, begynte for en halvtime siden... Men ting kommer seg i hvertfall Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Hmm, ja, kanskje det, hvis de begynner så sent. Blir nok ikke ferdig i dag uansett, begynte for en halvtime siden... Men ting kommer seg i hvertfall Skrev alltid java oblig dagen før jeg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Er ikke Java jeg jobber med nå, i hvertfall.. Nå er det hjemmesidene til nmuf.net som skal gjennom en fullstendig remake. I den forbindelse lurer jeg på en ting ang. WordPress.. Er det mulig å hente ut nyheter fra gitte kategorier på pages? Og hvordan er det med passordbeskyttelse på sider? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fikk alltid Steinmann til å skrive mine, jeg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Svarte på spørsmålet ditt for et par sider siden, Jesper. Eller, bare sender deg en sak på MSN. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fikk alltid Steinmann til å skrive mine, jeg Et under at du sto, med all den drittjavan jeg skrev for deg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Et under at jeg sto, med all den drittjavaen jeg skrev selv Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det mulig å hente ut nyheter fra gitte kategorier på pages? Og hvordan er det med passordbeskyttelse på sider? <?php get_header(); ?> <div id="content" class="aktuelle-saker"> <?php query_posts('cat=1&numberposts=6'); ?> <?php if (have_posts()) : ?> <?php $post = $posts[0]; ?> Eksempelet til Mr. Moderator... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Er ikke Java jeg jobber med nå, i hvertfall.. Nå er det hjemmesidene til nmuf.net som skal gjennom en fullstendig remake. I den forbindelse lurer jeg på en ting ang. WordPress.. Er det mulig å hente ut nyheter fra gitte kategorier på pages? Og hvordan er det med passordbeskyttelse på sider? I og med at det er kirkemenighet (menighets ungdomsfelleskap) du skal remake, hvorfor ikke kikke her for litt inspirasjon. Webempowered church. De bruker ikke WordPress da, men litt tyngre skyts, men bare åpen kildekode. En passelig mengde med eksempler. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Vel, vil nå si at churchbeauty.com var en bedre side enn den der, men... Jeg har høstet en del inpisrasjon fra forskjellige sider der allerede, til både features og design-ting Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Personal Jesus-widget? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Vel, vil nå si at churchbeauty.com var en bedre side enn den der, men... Jeg har høstet en del inpisrasjon fra forskjellige sider der allerede, til både features og design-ting Var nå ikke tenkt på designet på selve nettsida, men at det linker til mange andre eksempler, samt at det finnes en del ideer til funksjonalitet. Designmessig gir nok din link flere ideer. Endret 19. oktober 2007 av Bolson Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Personal Jesus-widget? Kommer an på hva du legger i widget. OS X widget, nei, JS/AJAX-widget, kanskje. Blir i hvertfall en del pene saker der etterhvert Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) The Wayback Machine - Alt var bedre før. Endret 19. oktober 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå