Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 prøv å sett det opp navn variablen slik og se hva resultatet blir: $navn = "magnus"; Problemet er at den ikke viser variabler, men alt annet en variabler Jeg har jo laget en gjestebok før så jeg forstår ikke hvorfor dette ikke går... Du har lagra fila som PHP og lasta opp på en server med PHP-støtte..? ja det har jeg. Nå kommer det opp en error på en linje jeg ikke har... "Parse error: parse error, unexpected $ in /hsphere/local/home/gstoneys/steini.gstoneys.com/acti3.php on line 28" har bare linje 27.. Paste hele scriptet.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) <?php if(!file_exists($filename)) { $m = fopen($filename,'w'); } else {Echo ("sorry, but the service is temporarily unavalible");} $filename = "svar.php"; $tekst =" name: $navn <br>/n Date: $year - $month - $day<br> Link: $link<br>"; $m = fopen($filename,'w'); fwrite($m,$tekst); fclose($m); ?> Nå er den med på å få fram innholdet, men ike variablene Endret 12. mars 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) <?php if(!file_exists($filename)) { $m = fopen($filename,'w'); } else {Echo ("sorry, but the service is temporarily unavalible");} $filename = "svar.php"; $tekst =" name: $navn <br>/n Date: $year - $month - $day<br> Link: $link<br>"; $m = fopen($filename,'w'); fwrite($m,$tekst); fclose($m); ?> Nå er den med på å få fram innholdet, men ike variablene Nei.. Hm trixen den der.. Endret 12. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 <?php if(!file_exists($filename)) { $m = fopen($filename,'w'); } else {Echo ("sorry, but the service is temporarily unavalible");} $filename = "svar.php"; $tekst =" name: $navn <br>/n Date: $year - $month - $day<br> Link: $link<br>"; $m = fopen($filename,'w'); fwrite($m,$tekst); fclose($m); ?> Nå er den med på å få fram innholdet, men ike variablene Skal det være stor 'E' i echo? (nei huff, dette vet jo ikke jeg noe om, ikke sant enden? ) Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Akuratt det har egentlig igenting med feilen ågjøre.. tror jeg menne, jeg stikker ut så legger jeg dette prosjektet litt til side.. Tusen hjertelig takk for alle forslag! Endret 12. mars 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) @EF; Kanskje jeg skal mekke reisebrev..? Helt seriøst lissom. Har råna en del steder; Italia (nord og sør), Frankrike, Monaco, Kypros, Øst-Blokk-land, skandinavia, Tyskland, Portugal, England ++ Edit; Vi har masse bilder og snadder også.. x 5! Det hadde jo vært supert Marva! Bilder er bra, men hva er snadder? Nå har jeg spist "spytt i panna", tok en liten overdose av chiliketchup på toppen, noe jeg skylte ned med en liter vann --> Greit, det var et matinnlegg og enden ble vel sinna nå, men jeg svarte jo Marva Endret 12. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) @EF: kanskje jeg kan bidra med noe fra DK, har "sviger"-slekt der, så er der vel nesten vær sommer +++ $k$: url til scriptet? prøvd deg i php forumet? tror jeg ikke helt fatta hva som gikk feil... Endret 12. mars 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) @EF: kanskje jeg kan bidra med noe fra DK, har "sviger"-slekt der, så er der vel nesten vær sommer +++ Jøss... Dette er rørende Lite med liv her, men kunne noen gi meg tilbakemeldinger på disse fargekomboene? Vet ikke om det er noe å satse på, og fant ut at det ikke var så lett å få de fargene til å smelte sammen. Vil gjerne beholde blåfargen og selvfølgelig må fargen være slik at det går an å lese tekst på den... Likte vel selv nummer 5 best, men det var ikke akkurat en innertier den heller. Ble litt skrikende og stygg den og... Tar gjerne i mot tips Endret 12. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg likte 1 og 5 best men egentlig var det ingen som stakk seg VELDIG ut, men mest #1 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Kjøpt meg elgitar! Den har et fint design (ikke offtopic ) Hvilken? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Lite med liv her, men kunne noen gi meg tilbakemeldinger på disse fargekomboene? Nr.5. Definitivt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Nå skal jeg snart i bursdag Ikke dette heller er off-topic, fordi; istedet for å ta med presang til ham, har jeg registrert marius-sin-presang.tk (oppe snart), med denne siden på. Så tar jeg bare med en lapp med url'en til ham. Greit å gjøre alt på web. Gjorde det samme med ønskelisten min og ga url'en til venner og kjente Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Lite med liv her, men kunne noen gi meg tilbakemeldinger på disse fargekomboene? Nr.5. Definitivt. Nei, urk! Nr 1. (redd for at PC skal bringe opp at han sitter på tidenes LCD, mens jeg har "bare" CRT ) Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Lite med liv her, men kunne noen gi meg tilbakemeldinger på disse fargekomboene? Nr.5. Definitivt. Er den så grei at jeg bør bytte den ut med den jeg har, eller skal jeg lete videre etter en som passer enda bedre? Driver så smått å gjør om det meste på siden, og da er det jo like greit å kvitte seg med femirød med det samme Ser at Svendsen også gikk for nummer 5, da er vi tre... EDIT, ser at Svendsen egentlig gikk for nummer en og Wh1te det samme, men ildern har jo vetorett Endret 12. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ikke dette heller er off-topic, fordi; istedet for å ta med presang til ham, har jeg registrert marius-sin-presang.tk (oppe snart), med denne siden på. Så tar jeg bare med en lapp med url'en til ham. Konge! At jeg sitter på tidenes LCD, ja joda. Mwohahahahaaa! Nå sitter jeg i Dreamweaver og koder manuelt, mens jeg leser på W3Schools. Ja, jeg ja. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Nå sitter jeg i Dreamweaver og koder manuelt, mens jeg leser på W3Schools. Ja, jeg ja. *Klappe* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Er den så grei at jeg bør bytte den ut med den jeg har, eller skal jeg lete videre etter en som passer enda bedre? Driver så smått å gjør om det meste på siden, og da er det jo like greit å kvitte seg med femirød med det samme Femirøden HAS to go. Tror egentlig det aller meste hadde gjort seg bedre, kanskje bortsett fra rosa. Eller nei, den og hadde vært bedre. EDIT, ser at Svendsen egentlig gikk for nummer en og Wh1te det samme, men ildern har jo vetorett En ilders stemme teller for........... 10! Endret 12. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Nå sitter jeg i Dreamweaver og koder manuelt, mens jeg leser på W3Schools. Ja, jeg ja. Skal du bli kodenerd også nå? Vi andre kan hive all web-software i bossbøtta hvis du lærer deg å kode. ...diktator over markedet Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 http://www.absentvoid.com/phptest/test2.htm <= /me lærer seg PHP! Merk at det er kun spesiellt utvalgte som har fått en form for gjenkjennelse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Nå sitter jeg i Dreamweaver og koder manuelt, mens jeg leser på W3Schools. Ja, jeg ja. Barskingene bruker pure code.. Ikke noe WYSIWYG, bare rein tekst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå