MC2 Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Noen andre enn meg som har tenkt å dra på dagen@ifi? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Kjøpte meg akkurat en bok: Beginning HTML with CSS and XHTML: Modern Guide and Reference. Hva tror dere om den? Birger Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Tja, han kan vel bare endre tre ganger på et halvt år? I alle fall 'den typen' nickskifte, sånn at han fortsatt står oppført med nicket enden men visningsnavnet er noe annet... Mulig han som admin har tilgang til finurlige ting her og. Måtte faktisk resette med admin-power. Admins har visst ett skifte hver måned. Ser ingen grunn til at en administrator ikke skulle kunne endre så mye han vil.. Ser ingen grunn til at admins skal skifte i det hele tatt (sånn rent bortsett fra for test) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Survey Results fra ALA Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Whatever. Koster deg maks 1 kalori å hive inn en /, og samtidig gjøre ting veldig mye enklere for deg selv den dagen du finner ut at kunden du implementerer nettsted for har behov for XHTML.Jo mer jobb det blir den dagen, jo mer penger tjener man. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Tenk på alle pengene jeg kunne ha tjent ekstra om jeg hadde droppa å lukke tagger! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Det er jo feil, Anders. Vi fakturerer ikke nødvendigvis for timer jobbet, her faktureres det for estimert tid det ville ha tatt (ganget med en eller annen kalkyle avhengig av hvor sleip selgeren er, for eksempel), så de timene vil vi nok få uansett. XHTML-klar markup i dette tilfellet betyr bare at ressursene kan brukes på andre prosjekter så snart den kjappe konverteringen det er snakk om i det gitte eksempelet er gjort. Ergo mer inntjening oppå der igjen. Endret 17. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Survey Results fra ALA Faktisk spennende lesing det der.. Leser seff rådata.. - Opera 9-5alpha mister masse funksjonalitet når man har en pdf oppe altså Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Leser seff rådata.. Nørd! Gleder meg til 9.5 kommer ut i stable, irriterende med dårlig sIFR-støtte og den google-tjenesten i adressefeltet. Hein tar kreditt for mine brilliante ideer Endret 17. oktober 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er jo feil, Anders. Vi fakturerer ikke nødvendigvis for timer jobbet, her faktureres det for estimert tid det ville ha tatt (ganget med en eller annen kalkyle avhengig av hvor sleip selgeren er, for eksempel), så de timene vil vi nok få uansett. XHTML-klar markup i dette tilfellet betyr bare at ressursene kan brukes på andre prosjekter så snart den kjappe konverteringen det er snakk om i det gitte eksempelet er gjort. Ergo mer inntjening oppå der igjen. Helt til noen finner ut at man jukser og bytter leverandør.Ergo mindre opptjening oppå der igjen. Oddsen for at noen finner ut at man lager jallakode for å tjene mer penger er lavere enn for at noen finner ut at man tar betalt for noe kunden allerede har fått (og betalt for) tidligere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9719446 Tihi, spess mtp enmetittel, som alt er raportert. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Oddsen for at noen finner ut at man lager jallakode for å tjene mer penger er lavere enn for at noen finner ut at man tar betalt for noe kunden allerede har fått (og betalt for) tidligere. Kunders kompetansenivå er uansett for lavt, om vi skal være kyniske. Uansett er det snakk om en endring, og det er ikke som om man tar seg betalt for å lage fremtidsrettet kode i første omgang, og i andre omgang kan man nyte godt av at man gjorde det i første og tjene penger på noe man ennå ikke har tatt seg betalt for. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Det handler om å levere kvalitet, Marvil. Trodde du var opptatt av det, med din plass hos Norge.no. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) @Hein; Selvsagt. Risikoen er høyere, men helt sikkert ikke-reell i dagens marked. Regner med du har prøvd det i praksis, du som jobber med dette.. @Lovskogen; Nei. Endret 17. oktober 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg bare leverer, er ikke jeg som er den sleske selgeren i bransjen, og det er nokså vanlig å selge inn prosjekter for et visst antall timer, og gjør jeg en god jobb er jobben gjort på halvparten av timene jeg har til disposisjon... Endret 17. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Hva er du opptatt med hos Norge.no da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Sett at man søker etter et dokument på en side, er det da naturlig at selve dokumentet kommer først som treff, eller alle endringer/oppdateringer som er gjort i dokumentet (disse er egne dokumenter)? Dvs; Endring/oppdatering 1 Endring/oppdatering 2 Endring/oppdatering 3 Selve dokumentet eller Selve dokumentet Endring/oppdatering 1 Endring/oppdatering 2 Endring/oppdatering 3 Endret 17. oktober 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Det kommer litt ann på om det er kritiske oppdateringer eller ikke. Er det kritiske oppdateringer er det en selvfølge at disse kommer først. I flybransjen bruker vi revisjoner. Slik at alle dokumenter har en revisjonsnummer på seg. Da kan man i begynnelsen se hvilken revisjon som er den siste og gjeldende. Kim... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå