Haraldson Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Why would he? 'tis not like we're doing XHTML... Lukker du ikke bilde-taggene, Sebastian?N00b. Whatever. Koster deg maks 1 kalori å hive inn en /, og samtidig gjøre ting veldig mye enklere for deg selv den dagen du finner ut at kunden du implementerer nettsted for har behov for XHTML. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Er ikke bare Tor som kan lage Apple-menyer. Endret 16. oktober 2007 av sparks Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvor kule er ikke dere..?? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 High five, Bollingmo! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke bare sparks som kan lage design med yachts.. hi5! Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ah, endelig tilbake med rett navn Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja, du kan jo endre når du vil du. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Tja, han kan vel bare endre tre ganger på et halvt år? I alle fall 'den typen' nickskifte, sånn at han fortsatt står oppført med nicket enden men visningsnavnet er noe annet... Mulig han som admin har tilgang til finurlige ting her og. Endret 16. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ser ingen grunn til at en administrator ikke skulle kunne endre så mye han vil.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Da var det bare å vente på logo.. Endret 16. oktober 2007 av sparks Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Sparkie, da. Du må jo følge anvisningane! http://veerle.duoh.com/blog/comments/apple...d_text_effects/ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Or do I? Må være dynamisk meny ;/ Endret 16. oktober 2007 av sparks Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Serverside magic fikser jo det. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Dere kreative sjeler her; hva vil være et godt symbol/ikon/illustrasjon på kultur? Det skal være gjennomførbart i vektor. Har tenkt lenge på denne, og det er egentlig en gangske hard nøtt. Har noen forslag, men de sier jeg ikke her enda i hvert fall. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Dere kreative sjeler her; hva vil være et godt symbol/ikon/illustrasjon på kultur? Det skal være gjennomførbart i vektor. Har tenkt lenge på denne, og det er egentlig en gangske hard nøtt. Har noen forslag, men de sier jeg ikke her enda i hvert fall. Håper noen kan hjelpe Hva med logoen til Kulturo. Altså et amfiteater. Eller så funker det jo med de klassiske teateransiktene, gjerne med noen noter bak og sånt. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 ⌘ What? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Amfiteater var ikke dumt, JonT. Teatermaskene har jeg allerede notert. Robbie sin er i hvert fall veldig beskrivende Edit: Sover litt på det jeg, så får dere skrike ut dersom dere har noen ideer Endret 16. oktober 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg vet ikke om dere ser ikonet mitt (skyld på iMacen min) - men det i hvert fall dette ikonet jeg tenker på: Det er jo et nokså kjent ikon i trafikken? Dersom man gjør en del kult med det, kan jo resultatet bli tøft? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg hadde et kjapt logoforslag til Kulturo en gang i tiden, som var basert halvveis på det kultur-ikonet. Skal se om jeg kan finne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå