enden Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Stein ...mann? Takk for tipset Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Stein ...mann? Touchè Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Stein ...mann? Takk for tipset Slick! - Nei, får ta igjen gårsdagens tapte søvn. Nitzor Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Skulle gjerne hatt ein innføring i inDesign nå. Lettfattelig guide el. Noen som har noe å hoste opp? http://www.haraldbjellvag.com/indesign.html Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Programvareskolen til Harald Bjellvåg er bra den ja. Det eneste du bør være oppmerksom på er at dette er laget med CS/CS2, og at en del ting har blitt mye enklere i CS3. Spesielt samarbeidet mellom Photoshop-Illustrator-InDesign bør du være oppmerksom på, der har det skjedd enorme forbedringer. Så derfor vil en del ting du ser på Programvareskolen være gjort noe mer tungvindt enn det er med CS3 Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Kjempeflott! Tusen takk. Så var det til med å snekre sammen skoleavis da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Kommentar jeg fant på Norsk Webforum Fjern popupen. Popups er det eneste i universet som ikke er gjennomtenkt! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Samtidig er det slik at sider med en eller to slike "feil" kan være så bra på andre kriterier at de allikevel oppnår høy nok score til å få 5 av 6. Sjekk gjennom kriteriene så finner du ut at det går. @Lovskogen: Det er ingen jury. Nettsidene blir gjennomgått av en gruppe mennesker som har et meget bestemt kriterieskjema og bestemte verktøy som skal brukes til å teste med. Mener det bruker WAT blant annet. Stemmer.Når det gjelder WAT, har den en del praktiske funksjoner utover det f.eks WebDevToolbar for FF har å tilby. Her står grovtrekkene i det som gjennomgås i vurderingene; Norge.no - Kvalitetskriterier 2007 Vi fikk han "kastet ut" som foreleser i systemutvikling da vi gikk der. Veldig kunnskapsrik innen det feltet, men ikke flink til å formidle som foreleser.Det gjelder skremmende mange forelesere på høyere nivå.. Edit; Årets skilt forøvrig. Endret 15. oktober 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Two Weeks With Django Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Orker ikke følge med en gang jeg altså... Igjen viser det at Lasse Berntzen ikke er noen god lærer, evt. er en god vranglærer. Vi fikk han "kastet ut" som foreleser i systemutvikling da vi gikk der. Veldig kunnskapsrik innen det feltet, men ikke flink til å formidle som foreleser. Det kan jeg skrive under på. Han er nok utrolig dyktig, men han kan virkelig ikke forelese. Nå har jeg bare vært på to av forelesningene hans, men det jeg har lagt merke til er at flere sitter der som spørsmålstegn fordi de ikke har fått med seg noen verdens ting. Arve har vært i alle (?) forelesningene hans, så han kan sikkert si noe mer om saken Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har aldri hørt en plate av Radiohead før, men jeg må si dette her var behagelig og deilig musikk altså. Ligger på iPhonen nå i hvertfall Samme her. Aldri hørt Radiohead før nå, men betal så mye du vil-stuntet fikk meg til å høre på de, og whey, det er jo faktisk bra. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Samme her, kjøpte plata for en par gode pund, men likte ikke det jeg hørte i det hele tatt. All right, samma det. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jesper, Arve og Olmk: Er dere med på daddysmilk konsert imorgen eller? De spiller på fredag også, imorgen skal de bare varme opp for noen andre Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg må nok vente til freddan jeg altså, skal på konsert med Whore Adore på torsdag, og onsdag har jeg planer allerede, så... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Er vel kanskje ikke fan nok til å orke å høre på Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Sint @ font-tag-trollet! Hvorfor måtte tråden bli stengt... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Sint @ font-tag-trollet! Hvorfor måtte tråden bli stengt... Han var jo skikkelig tett. Tenk å komme til vår by og si sånt!? Er ikke som om vi kler oss ut som damer i RPP... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Sint @ font-tag-trollet! Hvorfor måtte tråden bli stengt... Han var jo skikkelig tett. Tenk å komme til vår by og si sånt!? Er ikke som om vi kler oss ut som damer i RPP... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hehe, du må ikke ta datasmurfen seriøst da, han er bare sånn Er en grunn til at jeg ikke gadd å bry meg om tråden da jeg så at det var han som hadde skrevet den. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Men ærlig talt. Man kommer ikke til et forum som heter Web-design, HTML og CSS der man VET at det sitter profesjonelle utviklere som kjemper for en verden med standardisert HTML og CSS og skal bruke font-tags fordi CSS er så nytt og uvant. Likte sammenlikningen til Ståle: "Eplet mitt er råttent, hvordan fikse? Skaff deg et nytt. Men jeg vil ha det gamle, bare friskt." Så jævlig sant. (må bare få ut frustrasjon her, skulle ønske jeg rakk å poste mer i tråden før den ble stengt xD) Endret 16. oktober 2007 av Lokaltog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå