dan1el Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Siden Robbie er så knipen på Aftenposten-skriften, så har jeg gått over til Dagbladet, nærmere bestemt Magasinet. Fortsatt under utvikling, men føler jeg fikk gjort endel på denne søndagen:Magasinet (nåværende side). Meget pent, Tor! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Tss, det er helt lovlig Men jeg bytter nok tilbake når jeg har lekt meg nok. Generelt mener jeg det er en uting å bytte visningsnavn akkurat som å bytte noen annen form for identifikasjon i den virkelige verden. Så dere har ubegrenset med nickskifting? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Nydelig. Men tviler på at Dagbladet hadde brukt noe som ikke passet til deres grafiske profil (rødt). Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei da, hatefulle, bare et par flere enn dere Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Haha, Caroline står å ler av konseptet med kaféen. Har vist sjenka henne driting idag også, så hun kom seg ikke hjem! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Alkohol er kult, eller hva Seb? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Vidundermedisin. NorthGarden, Jesper, Daniel og MC, takk :-) Gjør det bare for moroskyld så langt, men jeg kommer kanskje til å sende de en mail nå jeg er ferdig. Skal få slengt inn noe annen reklame etterhvert, hadde bare hun H&M-bærta for hånd. @JonT: Takk, jeg får enten legge inn noen røde elementer, eller satse på at de liker det fordét. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Gogo Tor - no er det berre å selge! Magasinet var pènt. Einaste var at høgresida blir ein smule dominerande om den kun skal inneholde bilete. Men ellers Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Alkohol er kult, eller hva Seb? Hehe, hun som ville jeg skulle skrive det. Var tross alt en søndag, og vi hadde ikke drukket noen ting gitt. Spillte guitar hero, også plutselig var det så sent at hun måtte overnatte Du får si ifra om du har tid til å jobbe idag Sparky Edit: Hein, hvordan får du på sån "Endret pga.." greie? Endret 15. oktober 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Likar bruken din av ordet "plutselig" der Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Endret pga.? Fyll ut feltet i hurtigredigeringsmodus..? Endret 15. oktober 2007 av Haraldson Demonstrasjonsendring for Steinmann Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Så dere har ubegrenset med nickskifting? Jeg er testbruker Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Er ikke den funksjonen kun for moderatorer da? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Virker veldig sån, for jeg får den ikke opp.. Lyst å gi med den funksjonen Hein? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hm, jamen da så. Noen fordeler må vi jo ha Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Diagnostic Styling.. Synes det er urovekkende mange som lager websider som ikke fungerer uten javascript aktivert om dagen, og ja, vi er en av de.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Eg har den, iallfall. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Eg har den, iallfall. Det synes jeg da var ufint.. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Siden Robbie er så knipen på Aftenposten-skriften, så har jeg gått over til Dagbladet, nærmere bestemt Magasinet. Fortsatt under utvikling, men føler jeg fikk gjort endel på denne søndagen:Magasinet (nåværende side). Sjef å lage et stiligere magasin enn Dagbladet får til selv. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) "Sjef å lage finare websider enn VG får til sjølv" Neh, uenig. Blir ikkje overraska lenger når privatpersonra/amatørar som leikar seg i photoshop lagar finare websider enn store firma. Greit, Tor er dyktig, men fortsatt ikkje noko eg tenker over på den måten. Endret 15. oktober 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå