PT Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Heh, najs. Bør ikke være noe problem å mekke en liten sak som henter ned all data. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Søk med tre mellomrom, så får du ca. alle sammen Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Har nå lett litt på nett etter artikler om farger i design. Fant denne artikkelen som var rimelig god: - http://www.markboulton.co.uk/journal/comme...ng_with_colour/ Ser ut som Løvskogen har kommentert på artikkelen, så kan godt hende denne er posta før. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Avast, ye! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som vet om en webtjenste for å sende epostvedlegg som: *Ikke krever registrering *Kan sende mange filer på en gang (for sending av 50-60 bilder. Mao. ikke sånn som hvor man må trykke "ny fil" 60 ganger) *Nogenlunde rask og opp til 100 mb. Gjerne legger alle filene i en zip mappe også, sånn at det er litt enkelt å laste filene ned etterpå. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 http://www.yousendit.com/ ? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 http://www.yousendit.com/ ? Kan ikke sende flere filer så da må man legge alle bildene i en zip-mappe noe som fort blir komplisert for blondiner. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Seriøst? Merke alle filene og høyreklikke -> send til -> komprimert mappe Hvor blond kan man være? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Dessverre skremmende blond, mr .... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Seriøst? Merke alle filene og høyreklikke -> send til -> komprimert mappeHvor blond kan man være? Hvordan funker det i mac da? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Seriøst? Merke alle filene og høyreklikke -> send til -> komprimert mappeHvor blond kan man være? Ok, var faktisk ikke klar over dem muligheten. Men fortsatt bedre hvis noen hadde en skikkelig vedleggssender. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan funker det i mac da? Drægg'n'dråpp. Som alt annet, antar jeg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Siden Robbie er så knipen på Aftenposten-skriften, så har jeg gått over til Dagbladet, nærmere bestemt Magasinet. Fortsatt under utvikling, men føler jeg fikk gjort endel på denne søndagen: Magasinet (nåværende side). Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan funker det i mac da? Who cares? Neida, aner ikke jeg. Bare tar det for gitt at spørsmål som ikke defineres nærmere gjelder Windows. Ja, jeg diskriminerer Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 enden, skift nick igjen! Du kan ikkje holde på sånn! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 det var snasent, løvskogen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva er det der for noe UKREATIVE GREIER ENDEN? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Siden Robbie er så knipen på Aftenposten-skriften, så har jeg gått over til Dagbladet, nærmere bestemt Magasinet. Fortsatt under utvikling, men føler jeg fikk gjort endel på denne søndagen:Magasinet (nåværende side). Stilig! Designer du for morro skyld eller sender du foreslaget til dagbladet? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hun H&M-modellen der er faktisk skamdeilig. Hadde tatt henne letth igrunn. Likte designet også da, men hun modellen var det første jeg la merke til Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 enden, skift nick igjen! Du kan ikkje holde på sånn! Hva er det der for noe UKREATIVE GREIER ENDEN? Tss, det er helt lovlig Men jeg bytter nok tilbake når jeg har lekt meg nok. Generelt mener jeg det er en uting å bytte visningsnavn akkurat som å bytte noen annen form for identifikasjon i den virkelige verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå