Arve Systad Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Yessyess, har kun to øl i kjøleskapet, og det er litt seint for å handle sånt. Såå, heimekveld med biffmiddag og HL2: Episode 2 Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du kan vel snylte litt sprit fra noen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hey, har vert fornuftig og jobba i dag, rakk ikkje butikken! PT: Neh, snylter ikkje, og er ikkje særlig glad i sprit. Og om du hinter til en viss episode så legger eg fortsatt skylda på Ole Martin og Tor og det at sprit og øl blir krøll Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Han jeg lagde leveldteaterlag.no for er på SND Boston nå, i forbindelse med at lokalavisa skal ha ny nettløsning. Er litt misunnelig egentlig, tror det er en del interessante ting som foregår der selv om jeg ikke har hørt om arrangementet før. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Han jeg lagde leveldteaterlag.no for er på SND Boston nå, i forbindelse med at lokalavisa skal ha ny nettløsning. Er litt misunnelig egentlig, tror det er en del interessante ting som foregår der selv om jeg ikke har hørt om arrangementet før. Sjekket opp med en kompis/forretningspartner som holder til i området (Boston) akkurat nå. Svært bra arrangement for designere, typografer etc. Ikke minst for de som arbeider med aviser/magasiner og "flerkanals" distribusjon. Ikke så mye å hente for de som er ute etter mer teknisk stuff på publiseringsløsninger etc. Han hadde vært der en tur, for å se om han kunne hanke inn noen nye talenter til "freelance" jobbing for firmaet sitt. Endret 13. oktober 2007 av Bolson Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hadde lett tatt turen hvis jobben spanta, som i hans tilfelle. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da var utviklingsbøker bestilt fra Amazon: * 1 of: The Zen of CSS Design: Visual Enlightenment for the Web (Voices That Matter) * 1 of: PHP 5 Objects, Patterns, and Practice * 1 of: Learning Perl, Fourth Edition [illustrated] * 1 of: Designing with Web Standards (2nd Edition) * 1 of: MySQL Cookbook * 1 of: Essential ActionScript 2.0 [illustrated] Gleder meg! Noen som har lest noen av disse før? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 The Zen of CSS Design har jeg kikka igjennom. Blir mest referanser når man kjeder seg og vil lese litt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har Designing with Web Standards liggande her ein plass, trur eg. Perl, ja. Det burde kanskje eg óg setje meg litt inn i. Korleis gjekk det med Python-læringa di, Kim? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Dagens tips: Se DDE live om dere får sjansen; de er bedre live enn navnet skal tilsi. Steinmann: Ikke stjel linja mi. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hm, kvalitet Magnus. Skeptisk til DDE live, tror det blir for mye rai rai og ølvommer. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er for så vidt korrekt Hein, jeg hadde samme tanker i forkant. Dog, det var for lite løsbarter og skinnvester på kveldens trønderfest. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Samtlige kjørte ekte barter med skikkelig stritt skjegg? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Dagens tips: Se DDE live om dere får sjansen; de er bedre live enn navnet skal tilsi. Steinmann: Ikke stjel linja mi. Skammelig arve? Har forsovidt sett dde live en gang, ikke masse imponert faktisk... Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skammelig arve?Har forsovidt sett dde live en gang, ikke masse imponert faktisk... Jeg tipper det kommer an på hvor full du er... Nå, for eksempel, kunne jeg nok likt det, men jeg syns det er bedre å høre på rough mix av ene låta vår som vi spilte inn i dag. RAWK! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har Designing with Web Standards liggande her ein plass, trur eg.Perl, ja. Det burde kanskje eg óg setje meg litt inn i. Korleis gjekk det med Python-læringa di, Kim? Det står i køen. Men jeg har større bruk for Perl akkurat nå, da ingen andre av partnerne våre bruker Python. Og jeg får betalt for å lære meg Perl, mens jeg må lære Python på fritiden min. Målet er å mestre: - PHP - Perl - ActionScript - Python Akkurat nå så mestrer jeg vel bare PHP av de scriptspråkene der. Men håper å klare de tre første om en måned eller to. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da var utviklingsbøker bestilt fra Amazon: * 1 of: The Zen of CSS Design: Visual Enlightenment for the Web (Voices That Matter) * 1 of: PHP 5 Objects, Patterns, and Practice * 1 of: Learning Perl, Fourth Edition [illustrated] * 1 of: Designing with Web Standards (2nd Edition) * 1 of: MySQL Cookbook * 1 of: Essential ActionScript 2.0 [illustrated] Gleder meg! Noen som har lest noen av disse før? Les Zen of CSS Design og Designing with Web Standards (Har både første og andre, dei er nesten heilt like ). Gode bøker, dei to i alle fall. Magnus: Du ringte meg fra DDE-konserten i natt, eller? Hadde et ubesvart anrop fra deg når eg våkna i dag Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) /me prøvde å søk med """""" i søkefeltet og "Bare personer" på Nettavisens skattesøk. Skal vi lage et skattesøk som varer i litt mer enn 3 uker Endret 14. oktober 2007 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå