Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, det var jo ment som hover, ikke overskrift... Men fungerer kanskje bedre som overskrift?

 

Missforstod jeg vist. Men syntes det var en pen "overskrift". Litt vanskelig å se hvordan det blir når alle overskriftene får en slik bakgrunn. Tror kanskje det kan skape "uro" i siden. Tror i alle fall det blir finere jo færre overskrifter du har med eventuelt den bakgrunnen.

 

Hvis det ikke skal være noe bak. Så føler jeg kanskje at høyre og venstre kollonne kan fort virke litt "tom". Men smaken er som baken, den er delt. Her må man bare prøve seg frem. Synes på en måte at du har fått et veldig stilrent design. Men kanskje litt kjedelig, og det er vel derfor de ber deg om å lage en med mer "liv" i med sterkere farger osv. :hmm:

Lenke til kommentar
Missforstod jeg vist. Men syntes det var en pen "overskrift". Litt vanskelig å se hvordan det blir når alle overskriftene får en slik bakgrunn. Tror kanskje det kan skape "uro" i siden. Tror i alle fall det blir finere jo færre overskrifter du har med eventuelt den bakgrunnen.

 

Hvis det ikke skal være noe bak. Så føler jeg kanskje at høyre og venstre kollonne kan fort virke litt "tom". Men smaken er som baken, den er delt. Her må man bare prøve seg frem. Synes på en måte at du har fått et veldig stilrent design. Men kanskje litt kjedelig, og det er vel derfor de ber deg om å lage en med mer "liv" i med sterkere farger osv. :hmm:

Huh? Teksten med bakgrunn er ikke overskrift, det er et menyelement med hover.

 

De har ikke bedt om flere farger, har ikke vist til kunde enda, poenget var at jeg stjal IP.Board Pro fargene :blush:

Lenke til kommentar

Ja jeg skjønte at det var en hover når du sa det. Så sa jeg bare mine synspunkter i ettertid på hva jeg synes kunne bli dumt. I tillegg trodde jeg at du hadde vist det frem og fått beskjed om å forandre fargene etter denne kommentaren:

 

Fikk en fin jobb her:

 

Lag flere maler versjoner som er røde og orange.

 

Men ser at du kanskje mente facebook maler. Trodde det var todelt det innlegget. At den øverste gjaldt face bok og den nederste gjaldt designet. Men men... Shit happens; "its friday and i'm in love"

 

Kim...

Lenke til kommentar
Hva skjer med "Mine innlegg"?

 

Hvis jeg går inn der og trykker på for å se den nyeste posten i tråden, så blir jeg ofte tatt til en post_ID som er mye lenger oppe enn den nyeste. Og det ser også ofte ut som det er skrevet en ny post i tråden, noe det ikke er.

Det samme skjer titt og ofte her..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...