Lovskogen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bra at du kan dele skattelistene via facebook fra Aftenposten. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bra at du kan dele skattelistene via facebook fra Aftenposten. Haha, flott! - Fikk en fin jobb her: Lag flere maler versjoner som er røde og orange. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det var jo ikke gærnt det der Steinmann. Kanskje litt for kjedelig for min del. Men den gjør absolutt jobben sin. Stusset bare litt over bakgrunnen på meny overskriften i venstre kollonne og hvorfor det ikke er noe lignende i høyre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hmm, det var jo ment som hover, ikke overskrift... Men fungerer kanskje bedre som overskrift? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 http://web.archive.org/web/19961219051816/...an.com/toc.html Fra fysisk smerte i øynene pga de grelleste og skarpeste fargene jeg har sett på en PC-skjerm, til dette: http://www.zeldman.com Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 http://web.archive.org/web/19961219051816/...an.com/toc.htmlFra fysisk smerte i øynene pga de grelleste og skarpeste fargene jeg har sett på en PC-skjerm, til dette: http://www.zeldman.com Tråden du leter etter heter Forferdelige sider Dette er ikke et fora for slikt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tror jeg traff jeg jævlig ømt punkt hos Hein der, med min quizz-mobbing.Stemmer, det er det et seriøst svar betyr. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hmm, det var jo ment som hover, ikke overskrift... Men fungerer kanskje bedre som overskrift? Missforstod jeg vist. Men syntes det var en pen "overskrift". Litt vanskelig å se hvordan det blir når alle overskriftene får en slik bakgrunn. Tror kanskje det kan skape "uro" i siden. Tror i alle fall det blir finere jo færre overskrifter du har med eventuelt den bakgrunnen. Hvis det ikke skal være noe bak. Så føler jeg kanskje at høyre og venstre kollonne kan fort virke litt "tom". Men smaken er som baken, den er delt. Her må man bare prøve seg frem. Synes på en måte at du har fått et veldig stilrent design. Men kanskje litt kjedelig, og det er vel derfor de ber deg om å lage en med mer "liv" i med sterkere farger osv. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tråden du leter etter heter Forferdelige siderDette er ikke et fora for slikt Ok. Budskapet mitt var at selv innen webdesign glemmer kua at hun har vært kalv. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Zeldman er en hoven blei, og har most definitely glemt at hun har vært kalv. (Basert på boken "Designing with web standards") Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Missforstod jeg vist. Men syntes det var en pen "overskrift". Litt vanskelig å se hvordan det blir når alle overskriftene får en slik bakgrunn. Tror kanskje det kan skape "uro" i siden. Tror i alle fall det blir finere jo færre overskrifter du har med eventuelt den bakgrunnen. Hvis det ikke skal være noe bak. Så føler jeg kanskje at høyre og venstre kollonne kan fort virke litt "tom". Men smaken er som baken, den er delt. Her må man bare prøve seg frem. Synes på en måte at du har fått et veldig stilrent design. Men kanskje litt kjedelig, og det er vel derfor de ber deg om å lage en med mer "liv" i med sterkere farger osv. Huh? Teksten med bakgrunn er ikke overskrift, det er et menyelement med hover. De har ikke bedt om flere farger, har ikke vist til kunde enda, poenget var at jeg stjal IP.Board Pro fargene Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja jeg skjønte at det var en hover når du sa det. Så sa jeg bare mine synspunkter i ettertid på hva jeg synes kunne bli dumt. I tillegg trodde jeg at du hadde vist det frem og fått beskjed om å forandre fargene etter denne kommentaren: Fikk en fin jobb her: Lag flere maler versjoner som er røde og orange. Men ser at du kanskje mente facebook maler. Trodde det var todelt det innlegget. At den øverste gjaldt face bok og den nederste gjaldt designet. Men men... Shit happens; "its friday and i'm in love" Kim... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hva skjer med "Mine innlegg"? Hvis jeg går inn der og trykker på for å se den nyeste posten i tråden, så blir jeg ofte tatt til en post_ID som er mye lenger oppe enn den nyeste. Og det ser også ofte ut som det er skrevet en ny post i tråden, noe det ikke er. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hørtest merkelig ut -- mine innlegg virker veldig fint. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hva skjer med "Mine innlegg"? Hvis jeg går inn der og trykker på for å se den nyeste posten i tråden, så blir jeg ofte tatt til en post_ID som er mye lenger oppe enn den nyeste. Og det ser også ofte ut som det er skrevet en ny post i tråden, noe det ikke er. Det samme skjer titt og ofte her.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 De har ikke bedt om flere farger, har ikke vist til kunde enda, poenget var at jeg stjal IP.Board Pro fargene Hehe, lagde en side selv med de samme fargene for en liten stund siden Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Og jeg har ikke lest de siste 3 innleggene her, men ser/sa ingenting om det pa Mine Innlegg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hehe, lagde en side selv med de samme fargene for en liten stund siden Good designers borrow, great designers steal. Eller noe sånt? -- Noen som er med på Vors hos Nina idag? Hun trengte fler gutter, var for mange pene jenter Spurte spess etter deg Jesper, VIL SE IPHONE! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hun med designluggen? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hun med designluggen? Nja, tror det var Bettan, men hun bor der hun også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå