Haraldson Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Facebook-applikasjonene er utrolig irriterende. Noen av dem er enkle og greie og gjør ikke noe av seg med mindre du aktivt klikker deg til det. Andre ser jeg litt for ofte i invitasjonsoversikten osv. Andre igjen laster profilen sin så full av dritt at jeg ikke forstår hvorfor ikke vedkommendes maskin har kræsja for lenge siden pga. JS-CPU load. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Artikkeltyper for nettaviserArtikler med filmklipp muligens. Hvor vil du med dette, unge Bollingmo? Det er sant, media via video. Dette blir vel da noe á bildeserie, bare med en video i toppen og en artikkeltekst under. Jeg ser Aftenposten gjør dette nå. Nei jeg bare tenker over typer artikler en nettavis operer med, ikke noe annet. Nå som Hein har fått vite hvorfor jeg lurer, så kanskje han har noen innspill. Endret 11. oktober 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 En del av applicationane er heilt greie i seg sjølv - men alt for mange brukarar øydelegg heile konseptet ved å ha alle applikasjonane som er der i profilen sin på ein gong. >_< Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Facebook-applikasjonene er utrolig irriterende. Noen av dem er enkle og greie og gjør ikke noe av seg med mindre du aktivt klikker deg til det. Andre ser jeg litt for ofte i invitasjonsoversikten osv. Andre igjen laster profilen sin så full av dritt at jeg ikke forstår hvorfor ikke vedkommendes maskin har kræsja for lenge siden pga. JS-CPU load. Men facebook-quizzes er greia for Hein Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Haha, ja. Quizmasta'. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Det er vel artig nok. Tidsfordriv, enkelt og greit. Og så vidt jeg kan se ikke relevant ifht. applikasjoner. Endret 11. oktober 2007 av Haraldson si -> se Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Relevant ifht. nedspamming av tjenesten med dritt :-P Jeg tar også tester, men poster sjeldent svaret. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Oi, da blir jeg jo nødt til å følge ditt eksempel, siden du sørger for maler til verden. Brukerspamming og applikasjonsspamming er vel to vidt forskjellige ting, for å være saklig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jaja, ytrer bare om at det er annoying Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Du får si nei takk til å få posted items i News feed, eller de-friende meg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Selv om man har det på lavest prioritet så får man det fordèt, tyvärr. Og du klager jo alltid på at du ikke har tilgang, så Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 An HTML5-style "Google Suggest" Nice Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) An HTML5-style "Google Suggest"Nice Go Anne! Fungerte faktisk dritbra da! Imponert. Kjedelig at vi ikke kan bruke mye av dette før om mange år da.. Men der har du igjen det fine med html5, det degraderer fint - Merk at Anne legger label rundt input - Edit: Lenge siden jeg har hatt siste og første posten i kafeen nå altså. Fikk pokker ikke sove igår :\ Så, diskuter det jeg skrev, så har jeg noe å gjøre på jobben etterpå. Endret 12. oktober 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Men Anne er jo et jentenavn. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Why Opera beats Firefox Også har Opera støtte for html5 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Tror jeg traff jeg jævlig ømt punkt hos Hein der, med min quizz-mobbing. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Tror jeg traff jeg jævlig ømt punkt hos Hein der, med min quizz-mobbing. Dakar Hein Jeg suger i design idag altså Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Er ikke synd på deg. Det er verre med oss andre som sliter med det hver dag. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Han sliter med det hver dag Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Tanker? Fargene virker kjennte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå