Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Facebook-applikasjonene er utrolig irriterende. Noen av dem er enkle og greie og gjør ikke noe av seg med mindre du aktivt klikker deg til det. Andre ser jeg litt for ofte i invitasjonsoversikten osv. Andre igjen laster profilen sin så full av dritt at jeg ikke forstår hvorfor ikke vedkommendes maskin har kræsja for lenge siden pga. JS-CPU load.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Artikkeltyper for nettaviser

Artikler med filmklipp muligens. Hvor vil du med dette, unge Bollingmo?

Det er sant, media via video. Dette blir vel da noe á bildeserie, bare med en video i toppen og en artikkeltekst under.

Jeg ser Aftenposten gjør dette nå. Nei jeg bare tenker over typer artikler en nettavis operer med, ikke noe annet. Nå som Hein har fått vite hvorfor jeg lurer, så kanskje han har noen innspill.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar
Facebook-applikasjonene er utrolig irriterende. Noen av dem er enkle og greie og gjør ikke noe av seg med mindre du aktivt klikker deg til det. Andre ser jeg litt for ofte i invitasjonsoversikten osv. Andre igjen laster profilen sin så full av dritt at jeg ikke forstår hvorfor ikke vedkommendes maskin har kræsja for lenge siden pga. JS-CPU load.

 

Men facebook-quizzes er greia for Hein :)

Lenke til kommentar

Go Anne! Fungerte faktisk dritbra da! Imponert.

 

Kjedelig at vi ikke kan bruke mye av dette før om mange år da..

 

Men der har du igjen det fine med html5, det degraderer fint :)

-

Merk at Anne legger label rundt input

 

 

-

 

Edit: Lenge siden jeg har hatt siste og første posten i kafeen nå altså. Fikk pokker ikke sove igår :\

Så, diskuter det jeg skrev, så har jeg noe å gjøre på jobben etterpå.

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...