Haraldson Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Gratulerer med dagen, Loomy. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Grats Loomy! Står til i nord? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Grattis med dagen Loomztern. Shitt, tror jeg begynner å bli sjuk Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvor blir det av gruppebildet? Og er det kun hos meg forumet er sirup? Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Det hjalp vist ikke å slette private data. Virker som feilen kommer og går når den vil. Får vel se nøye igjennom marginene igjen da. Endret 10. oktober 2007 av kimthoma Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hvor blir det av gruppebildet? Og er det kun hos meg forumet er sirup? Jaja, busy guy ok!? Kan jo egentlig laste det opp nå :\ - Hele nettet er fuxzor hjemme, så vanskelig å si, går greit her da.. Sjekk den barske gjengen a! Bildet bærer preg av en full fotograf og sene nattetimer :!: Ligger et bilde på camera til Caroline også da. Endret 10. oktober 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ser nesten litt redd ut. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Arve ser ut som han er litt dårlig, og det var han vel også Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ser nesten litt redd ut. Forståelig.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Arve ser litt redusert ut, ja - han var så hard på spriten den kvelden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Haha, bra bilde altså. Tor, Ole Martin og jeg ser i hvertfall nesten opplagte ut også. Stakkars Arve... Må lære seg å drikke sprit uten å bli dårlig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Og folk må lære seg at det er laym å ødelegge andre sin øl :\ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Og folk må lære seg at det er laym å ødelegge andre sin øl :\ Dakar Kunder er noe herk altså.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du ser tampongen jeg har på innelomma på bildet! Busted Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Exploits of a Mom Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Exploits of a Mom Haha, vi satt å lo godt av den på jobben idag Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer med dagen, Loomy. Thank u! Grats Loomy! Står til i nord? Thank u 2! Her går står det greit til. Snøen kom i går (!), skikkelig dritt. Men skal snart begynne på en slapp kontorjobb (infoass. elns), så det blir bra Grattis med dagen Loomztern. Thank u 3! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Grattis med dagen Loomzyboy! Haha, den tegneseriestripen var seriøst genialt! Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Nerdehumor på topp vil jeg si i alle fall. Fikk løst problemet mitt hvis det var noen som lurte på det. Løsningen var å fjerne float på ul og sette height på den igjen for å få marginene riktig. Noen som vet hvordan man installerer både ie 6.0 og 7.0? Har googlet litt men de løsningene jeg fant, finner jeg ikke igjen i min pc. Skal liksom være en folder der som jeg skal gå inn i. Men finner ikke den folderen. Så da spør jeg dere. Siden min fungerer i IE 7.0, Opera og Firefox. Men er redd den sliter litt i IE 6.0. Skulle gjerne ha sjekket ut litt. Det får jeg egentlig bare gjort på jobben. Men får liksom ikke tid nok til å redigere å holde på med CSS der. EDIT: Typisk å finne frem etter man har spurt. her er linken jeg fant i alle fall multiple IE Endret 10. oktober 2007 av kimthoma Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jobber med en logo for en kunde nå, som absolutt skal ha 3D-logo. Hva syntes dere om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå