Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Vedig bra! Likte godt byline-ene dine, var veldig orginale (jeg har ihvertfall ikke sett dem sånn før)

 

Det eneste som ikke stemte helt var "Kort sagt", nå føler jeg den glir litt for mye inn i det andre innholdet, kanskje en enkel strek eller bakgrunnsfarge hadde hjulpet.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan si det gamle var bedre, jeg ser ikke forskjell utover dynamiske skin og nye ikoner.

 

Seff, det er ny skrifteditor og slikt, men vil ikke kalle det noe "nytt design" som hvertfall mange andre på forumet mener vi har fått her.

 

Dynamiske skin kommer med 99% sikkerhet tilbake innen en uke. De nye ikonene fra Tangoprosjektet er fete, jeg klager ikke.

 

Skal se på det Jesper KArsrud

Lenke til kommentar

Kan treg loading av siden forårsake mongo plassering av elementer? Jeg har et problem i min Opera med at den ene menyen min ikke floater helt riktig. Den er helt fin til jeg begynner å gå rundt på siden min. For så å gå tilbake til "hjem" da blir "mine artikler" menyen helt ute av fase i Opera. Trykker jeg da F5/refresh så er den slik den skal være. :hmm:  Link i signatur.

Lenke til kommentar

Ja. Det kan man si. Er fort gjort å fjerne dem. Men er mer interessert i å vite om andre har den samme feilen som meg :-( Men takk for kritikken.

 

EDIT: ser nå at kritikken ikke var ment til meg. Leste litt fort og ganske like navn da blir det kluss. :blush:

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar

Bruker opera 9.23.

 

Fungerer helt fint helt til jeg:

 

Mine artikler menyen floater helt gærnt etter at jeg har vært innom en annen side på websiden min. Og går tilbake ved å trykke på "hjem"

 

EDIT:

Det hjelper ikke å ha mindre marginer. Det fungerer lokalt på maskinen min men ikke online. Det er akkurat samme marginene på menyen over. Dette fatter jeg rett og slett ikke. Og det er kun Opera som bugger hos meg. Det skjer kun når jeg trykker på "hjem" etter å ha vært på en annen side.

 

EDIT 2:

 

Hvorfor rettes menyen opp når jeg trykker på F5? Hvis det hadde vært et margin problem så hadde det vel ikke hjulpet å trykke F5?

 

EDIT 3:

 

Har løst "problemet" det er som vanlig opera sin "stygge" funksjon. Den lagrer jo all informasjon. Måtte slette "private data" og da fungerte den.

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...