Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Fant det nå Svendsen. Grusomt tungvint å ta hvert enkelt da men... Men nå er det i hvert fall gjort. PS, det er phpBB jeg bruker... Endret 12. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Fant det nå Svendsen. Grusomt tungvint å ta hvert enkelt da men... Men nå er det i hvert fall gjort. PS, det er phpBB jeg bruker... Var helt sikker på at det var IPB jeg da... Når får vi se forumet ditt? EDIT: Det var ute allerede det ja Endret 12. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Fant det nå Svendsen. Grusomt tungvint å ta hvert enkelt da men... Men nå er det i hvert fall gjort. PS, det er phpBB jeg bruker... jepp, ble små gretten da jeg skulle sette alt. men men.... er jo mulig det er noe vi har oversett..... eller NEI aldri i verden Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 @ PT Ja, det har vært uten en god stund det , men det er ikke ferdig ennå. Det er noen småting (håper jeg) som ikke stemmer ennå @ Svendsen Håper ikke at det er et enkelt tastetrykk som gjør dette nå... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 @EF: if so.. TELL ME!! hehe har du noe webalizer som går og holder oversikt over antall besøkende og sånt? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 @EF: if so.. TELL ME!! hehe har du noe webalizer som går og holder oversikt over antall besøkende og sånt? Har det på selve siden, men vet ikke om den teller underdomenet som forumet ligger på... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hehe, EF! Genial historie!!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 @Zevs; Jeg sitter på skolen nå.. Har vel rundt 15timer data i uka så jeg er en del her på dagtid.. @EF; Nice historie.. Åssen får man webalizer..? Kan jeg bare legge det inn via FTP så viser den stats på domenet, eller må jeg har noe fancy Webhotel..? Har bare en serverkonto på en server.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) På ServeTheWorld så ligger det inne, og man trenger bare å aktivere det.. Men jeg husker ikke om det er ServeTheWorld du har? Edit: Det hadde du ikke nei Da vet jeg ikke... skal vel gå ann å bare legge inn på serveren din tror jeg?! Endret 12. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hehe, EF! Genial historie!!! @EF; Nice historie.. @ Marva. Jeg har det på webhotellet tror jeg. Har det i kontrollpanelet. Hakke peilig egentlig, men jeg har det i hvert fall Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 På ServeTheWorld så ligger det inne, og man trenger bare å aktivere det.. Men jeg husker ikke om det er ServeTheWorld du har? Nei, har serverkonto hos EasyISP.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 and now to something completly different: Du glemte å kommentere min! Jeg regner med å legge ut hele siden i kveld. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) and now to something completly different: Du glemte å kommentere min! Jeg regner med å legge ut hele siden i kveld. o_O *finne champis* /me skal pråve å få opp alfa-html-css-grafikk av min side i kveld/natt.. Det betyr med normal HTML/CSS-kode og mesteparten av grafikken.. Endret 12. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 @EF: if so.. TELL ME!! hehe har du noe webalizer som går og holder oversikt over antall besøkende og sånt? Har det på selve siden, men vet ikke om den teller underdomenet som forumet ligger på... nei det må du sette opp.... er det mange besøkende? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 WEBALIZER til nedlasting Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Noen som har idéer om hva jeg kan putte i vinduene på huset jeg tegner? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Noen som har idéer om hva jeg kan putte i vinduene på huset jeg tegner? en rembrandt? eller lava lampe? EDIT: Noen som veit om gratis stock photos ? alla: http://www.imageafter.com/ Endret 12. mars 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 PT: En katt som sover, blomstervase, møbler innenfor, mekke gardiner, o.l you'll work it out Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Status på tegneserie: Straks ferdig Laster den opp om noen minutter (for kritikk, ikke sant enden? ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Status på tegneserie:Straks ferdig Laster den opp om noen minutter (for kritikk, ikke sant enden? ) Hehe.. Hm, lurer på om PixelStreet Comics hadde solgt IRL.. Mekke tegneserier fra forumet og andre "fiktive" ting.. "Dagens PixelArve" bakpå VG hadde vel danka Dilbert, som er der idag..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå