Vindstille Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 WebKit med støtte for @font-face Interessant. Håper det snart blir implimentert i Safari. Håkon Wium Lie sørger vel for at Opera får det på plass, og da tar det nok ikke alt for lang tid før Firefox også implementerer det. Dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Old? Er vel på plass i Opera allerede, er det ikke? Mener i hvertfall at jeg så noe om det på hicksdesign.co.uk... Noe sånt som "WebKit joins Opera in supporting CSS @font-face". Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Er i såfall berre i developerutgavene. IE har hatt det en stund, men der er jo støtten proprietær som fy! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 For de som ikke følger med, MSNBC.com har kjøpt Newsvine. Pent, Aftenposten. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ok, what's up med Aftenpoften-saken? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Utnytting av plass. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Følger du med i undervisningen da? Virker ikke slik. 9662482[/snapback] Nei, fordi vi går (gikk) igjennom basic doctype, css og slike enkle saker. Ble ferdig med innleveringen på 10 minutter og fikk 6. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvilket fag er det snakk om loathsome? IT1 eller MK ett eller annet? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 TVNorge.no Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvilket fag er det snakk om loathsome? IT1 eller MK ett eller annet? 9664344[/snapback] MK, ja. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Arve: Hører du spiller dota med Kevin Kampen? 9662869[/snapback] Jepp Han: "Kontakt meg på [email protected] om jeg ikke svarer" ...and i wuz liek "WTH?" Blei litt overraska ja. Endret 8. oktober 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Grattus da gutta, sein dag på jobb imorgen. Hvem skal jeg plage da? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvor er veien å gå for å lage et design til Movable Type? Designe html+css først, og så implementere det? Noen som vil anbefale noen bra guider på emnet? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Kommer sikkert tidlig likevel, jeg. Kan sende over png-ene til meg! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Vet ikke helt hva jeg synes om detta nye greiene her altså. Var ikke verdt en dag uten forum hvertfall Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Huffa. Ødelagt forumet litt jo Det er ikkje dynamisk lengre, wth? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ting ble bedre med fit to width i Opera Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Snakker vi bloat eller? Gradient på knappene i editoren. Når får vi en solid ladning med hoppende og sprettende smilier?? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Tragisk uten dynamisk, og får en følelse av litt bloat... Men digger ekstrafunksjonene i Hurtigsvar EDIT: Digg med hurtigendring, også. Og ekstrafunksjonene som man finner når man trykker på brukenavnet... EDIT2: IPBoard Pro var nice, men mangler "Mine innlegg" Endret 9. oktober 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 EDIT2: IPBoard Pro var nice, men mangler "Mine innlegg" Javel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå