Bolson Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Farsken altså. Det er helt umulig å designe en side til seg selv. Man blir jo aldri fornøyd, og det skjer sånn alltid når siden er 70% ferdig. Har kommet opp til minst 4 versjoner nå... 9655077[/snapback] Du må innføre 80 % regelen. Er du 80 % fornøyd, er det bra nok. De resterende 20 % er nærmest uoppnåelige. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Ok. Noen som har en måte å annbefale i forhold til å få Alpha Transparency i IE6? Har prøvd diverse hacks, men ingen av de virker spesielt bra. :S Endret 7. oktober 2007 av Sono Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Denne funker alltid bra for meg: http://homepage.ntlworld.com/bobosola/ Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg ble så lei av at ingen fixer funket 100%, så jeg tok rett og slett screenshot av siden, postet i photoshop og klippet ut riktig. Noe av problemet mitt er at noen av bildene med transparancy overlapper hverandre, noe som gjorde det hele en smule mer avansert. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Du fikk altså ikke IE til å vise gjennomsiktighet med PNG-hacken? Sikkert en liten fillefeil du gjorde. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hvor er gruppebildet? Edit: Oh, og hei Enzo, lenge siden. Endret 7. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvor er gruppebildet? Edit: Oh, og hei Enzo, lenge siden. 9659426[/snapback] Skal se om jeg får fiksa det imorgen. Hvem var det som hadde popcorn-krig i sofaen egentlig? Driver fortsatt å plukker smuler Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror jeg bare heiv noen litt mer håndterbare ostepop. Men Tor heiv en del popcorn på meg altså!!! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, ostepop er mye bedre Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hmm, tror kanskje det var jeg som helte halve bollen nedi toppen til hu som var igjen til slutt som jeg ikke husker hva heter, men som du koste deg med på slutten.. A.k.a. hun som sølte halve drinken sin på meg og i sofaen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Skikkelig sølekopp hun Catrine (?). Jeg traff 80% av popcornene jeg kastet - i munnen min. På tide å få litt søvn, reisen på Komfort i dag hadde null komfort. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hmm, tror kanskje det var jeg som helte halve bollen nedi toppen til hu som var igjen til slutt9659580[/snapback] Det var jo også et sjekketriks.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Vakke ment som noe sjekketriks, tenk! Tror nok den beste forklaringen må være at jeg var full, og at det virket som en god idé der og da.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Sjekketriks. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Fylla har ikke skylla. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Whatever Edit: Jeg vil se gruppebildet som ble tatt også, føler det er et av mine dårligere bilder Endret 7. oktober 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Caroline het hun, og koste da ikke med henne før dere dro? Ingen så spess sjarmerende ut på det gruppebildet gitt. Skal se om jeg rekker å fikse det idag Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tror det blir en ny höydare altså. De fleste med \m/ i lufta, jeg med peace, \/. Ho-ho-ho. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) De dumme menyelementene legger seg over uansett hva jeg gjør. Prøvd å sette z-index i både hue og rææva. Noen som har vært borti problemet? -- Jeg har også gleden av å fortelle at et element med z-index større enn 797899696898047 vil ikke ble vist i firefox Endret 8. oktober 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Good to know, good to know .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå