Arve Systad Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 God morgen folkens Stua ser ut som et bomba arvehus! 9647239[/snapback] Why oppe så tidlig? Hihi. Kor lenge blei det holdt gåande i natt då? Sit på jobb og er litt sånn uggen i magen... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Overraskande bakfull i dag faktisk. Kanskje fordi Tor og/eller Ole Martin putta sprit i ølen min elns. 9647185[/snapback] @Sebba: Du greide vel ikke rote til med hun dama i går? 9647353[/snapback] Neida Gikk fint det Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Gjett hvem som satt på bussholdeplassen å spøy i går! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Heyhey, det var såvidt spytting, så ikkje dra ting lengre enn what teh facts say! Dårlig gjort å blande sprit i ølen min uansett edit: Du skylder meg en liten hundrelapp btw Endret 6. oktober 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 En hundrelapp? Kosta da vitterlig ikke så mye fra Hausmannsgate til Oslo city? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) 226 trur eg eg betalte når eg kom fram, så var vel ca 200 på jernbanetorget der du gikk av... ...men uansett, kva er greia med at alle er så tidlig oppe? Endret 6. oktober 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) @Sebba: Jeg skal jo ikke opp til deg i dag, virket ikke som om Hein skulle heller - så du kan bare få øllen som ligger i kjøleskapet. Rakk aldri starte på Coronaene igår :--( Nei forresten, du fikk jo dame i går. Da går øllen til Jessie, siden han spanderte taxi Om du skal til Sebba da? Endret 6. oktober 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Tror vi tar å møtes i byen etterpå eller noe sånt jeg, nå skal vi fjerne resten av popcornet på gulvet og spille guitathero Også kanskje en film med litt kos Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Får sjå ka eg orker av utgåing i kveld, må innrømme at i går, pluss stå opp tidlig og jobb vil nok resultere i at eg er rimelig trøtt etter jobb. We'll see. Får du fiksa opp det lekre bildet som blei tatt av oss i går forresten, sebbie? Endret 6. oktober 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Får sjå ka eg orker av utgåing i kveld, må innrømme at i går, pluss stå opp tidlig og jobb vil nok resultere i at eg er rimelig trøtt etter jobb. We'll see. Får du fiksa opp det lekre bildet som blei tatt av oss i går forresten, sebbie? 9647780[/snapback] Hehe, Will do Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeez, folk er tidlig oppe i dag... Jeg sto opp nå, og jeg har mine tvil til at jeg kommer meg ut med det første. Er ikke dårlig i det hele tatt, men jeg merker blandingen av øl og sprit fra i går. Får se hva det blir til Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Sån, da var jeg alene... Formen er egentlig ikke SÅ ille, bare lite pågangsmot... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Så det blir lite oktoberfest i dag, eller? Er keen på å finne på noke igrunn, men usikker på kor frista eg er til å drikke meg bort i dag. Er frisk og fin igjen, men øl og sprit i lag (Jævla Tor og Ole Martin ) føkker magen en smule resten av dagen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Vi kan stikke å bowle? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 For eksempel det ja. Er ferdig på jobb om litt over en time, så berre skrik ut om de finn på noko Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 For eksempel det ja. Er ferdig på jobb om litt over en time, så berre skrik ut om de finn på noko 9649846[/snapback] Var en spøk ja Jeg tror jeg får med dame hjem om jeg drar på byen idag, så da frister det litt. Annen dame seff Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Ajaj. TRICKY MAN! Jaja, er med på alt. Alt, i say. Skrik ut om ka som eventuellt skjer. Hein og Tor fortsatt her? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er i Lillestrøm, senere på kvelden trenger jeg ikke dra på byen for å få med meg dame - slå den du, Sebba! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Uh uh, så det blir lite utgåing i kveld? Kor har Hein gjort av seg då? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Vet ikke hvor hein har gjemmt seg jeg, han er vel hos søstra si elns. Tror jeg skal til helle senere ikveld og vorse litt før bytur. Kan jo si ifra, kan hende det er plass til fler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå