meastp Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 takker! Det var mest symbol/assosiasjoner jeg lurte på, så den er god! Farge og skrifttype får jeg finne, skal se etter cocon bold. Dersom jeg skal ha et utsnitt av logoen som tar liten plass andre steder på siden, bør jeg da ha med bare fjesene, eller noe tekst også? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 takker!Det var mest symbol/assosiasjoner jeg lurte på, så den er god! Farge og skrifttype får jeg finne, skal se etter cocon bold. Dersom jeg skal ha et utsnitt av logoen som tar liten plass andre steder på siden, bør jeg da ha med bare fjesene, eller noe tekst også? 9637178[/snapback] Her har du link til FF Cocon. Men det er ikke gratis font. Et godt symbol vil som oftest være vel så effektivt uten tekst når det brukes andre steder. Så prøv å unngå å bruke teksten. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ah. Noen kroner kan jeg vel spandere, hvis det likevel skal bli webhotell på meg. Er normen at denne fonten da også bør brukes i overskrifter, for å få riktig flyt? Cocon Regular i tillegg, da, kanskje? Tror du fjesene bør ha forskjellige farger, eller forskjellige nyanser? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen her som vil ha en anbefaling til et redesign med back end-prosjekt for en kunde av meg? MSN for mer info Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Kjapt spm: Jeg fikk lyst til a kode noe etter 2-3-4 mnd uten aktivitet.. og sa begynner jeg jo seff pa noe jeg aldri har vaert borti for, nemlig XML/RSS. Jeg har kommet sa langt at det virker, men ma jeg innom xml.php hver gang brukerene skal kunne oppdatere fra feks Opera sin feedklient ? nvm, fant ut at jeg matte vente i 3 timer pa at den skulle gjore det selv.. hmmm.. jaja Endret 4. oktober 2007 av Ståle Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Steike ta. Hvorfor har jeg ikke prøvd meg på Ruby on Rails før? *lære mer* Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 ah. Noen kroner kan jeg vel spandere, hvis det likevel skal bli webhotell på meg. Er normen at denne fonten da også bør brukes i overskrifter, for å få riktig flyt? Cocon Regular i tillegg, da, kanskje? Tror du fjesene bør ha forskjellige farger, eller forskjellige nyanser? 9637576[/snapback] Fullt mulig å bruke ulike farger/nyanser, men overdriv ikke. Se her for eksempel på styleguide.. 2 - 3 farger som primære, og muligens noen varianter til som sekundære fargevalg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) «Design Your Way Out of a Paper Bag» - Liveblogging a presentation at An Event Apart San Francisco by Jason Santa Maria «Writing the User Interface» - Liveblogging a presentation at An Event Apart San Francisco by Jeffrey Zeldman Endret 5. oktober 2007 av Marvil Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jøss.. Det er jo liv i webkafeen fortsatt! Må finne tilbake til gamle vaner og la den bli en del av jobbhverdagen igjen Noen av folka her som har endt opp på/skal på the experience? Må stikke innom i kveld og få med meg wrestling showet ^^ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Woho! Jens Anders in da house The eXperience faller nok bort på grunn av fest hos Steinmann, og oktoberfest i morra, tror det hadde funka dårlig med experience da Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Yoyoyo Jesper! Aha! Forstår den der, Oktoberfest > LAN.. (med mindre man kombinerer.. ^^) Du skal nedover? eller er det en liten lokal Oktoberfest på gang? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tja, om du mener nedover som til Oslo, så skal jeg nedover, ja Skal nok ikke til Tyskland, der var jeg for bare noen uker siden, men da for noe annet enn å bare drikke øl Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Neimen enzoman jo Har VIP-billett til theExperience, men tviler på at eg har ork til å dra meg opp dit. Join oss på WDS-vors i kveld da vel Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Titteei Arve! OOOOH! WDS-vors? Høres type diggbart ut (1242323 diggs) ^^ Hvor, når? Jesper: hehe.. Oktoberfest i Oslo altså? Kanskje litt langt å dra til Tyskland for å drikke øl EN dag.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg som har wds vorsen som alle pluttselig blir invitert til Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du får ikke komme, Seb. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du får ikke komme, Seb. 9641459[/snapback] Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bare hos meg at "Hardware.no - Dynamisk" ble helt ødelagt? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Judofyr: funker helt fint her hos meg (Opera 9.23) Steinmann: aha! (Orsus, right?) Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hm... Var buggy i Fx, men ikke i Safari. Virket som om en CSS-fil ikke ble lastet. Ser ut som om det virker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå