KjellSpell Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvor mye måtte du ut med for den skjermen? Serdeles fint. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kjøpte gjennom jobben, betalte vel 5800 tror jeg. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva synes dere om spam protection ved å ha et felt som man kaller CAPTCHA eller noe sån, også skjule den med css. HVis det da står noe i den er det spam Enkle er ofte det beste! 9633814[/snapback] Syns det er en bra løsning, men kanskje litt dumt for de som surfer uten css? Men om du ikke lager skjemaer til norge.no så går sikkert det greit Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva synes dere om spam protection ved å ha et felt som man kaller CAPTCHA eller noe sån, også skjule den med css. HVis det da står noe i den er det spam Enkle er ofte det beste! 9633814[/snapback] Syns det er en bra løsning, men kanskje litt dumt for de som surfer uten css? Men om du ikke lager skjemaer til norge.no så går sikkert det greit 9634050[/snapback] Gir jo bare en label som sier: "Ikke fyll ut dette feltet" eller noe sånt Er vel også bedre å kalle feltet mail eller noe, noe som man somregel må fylle ut. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Et skjult felt fungerer greit dersom hensikten er å bruke et bakenforliggende spamfilter. Men i det tilfellet kan man også validere skjemaet på om det finnes f.eks. linker i felt som ikke skal ha det. Samtidig hjelper ikke en slik løsning mot belastningen av "skikkelige" angrep, eller når skjema som også lagrer data i basen skal lages. Da er det Capthca eller tilsvarende som er nødvendig. Ja jeg har dessverre egen erfaring. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Spør et spørsmål: Er lava varmt, kaldt eller grønt? [input type=text] Sjekk så etter hva som ble skrevet inn. Marginer for feil, ja, men ikke marginer for spam. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sweet skjerm Ole Martin. Ikke like sweet som min 24", men så elsker jeg den også, da Sikkert noe av de samme panelene uansett, så det ikke har så mye å si Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sweet skjerm Ole Martin. Ikke like sweet som min 24", men så elsker jeg den også, da Sikkert noe av de samme panelene uansett, så det ikke har så mye å si 9634532[/snapback] I tester så har skjermen min slått din, så det så Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 CARE. Jeg liker min skjerm Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jøss, dette med å diskutere og legge frem gode argumenter kan du. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg bryr meg fint lite om din nye skjerm slo min ett år gamle Dell-skjerm, igrunn. Og jeg er fornøyd med kjøpet mitt, og innlegget mitt oppi her der jeg først kommenterte skjermen din var ment som en spøk, fordi jeg kanskje ble litt misunnelig Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Spøkte da så absolutt jeg og. Akk, disse misforståelsene Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vel, jeg spøkte ikke. ÄEGD, Jessie, ÄEGD! Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da var BenQ FP241W, samt nytt tastatur og iPod i hus, kombinert med en MacBook Pro, 2,16 GHz Intel C2D og 2GB Ram! http://www.pirajafisken.net/Stuff/datan.png Du må skaffe dock til iPoden din. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fin skjerm der, sparkie Jaja, eg har i alle fall VIP-inngangsbånd til TheExperience. Sådetså. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har jeg og, men gidder jeg? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hei! Forsøker å lage en mockup, og holder på med logo. Har nå holdt på i flere dager og "malt meg inn i et hjørne" - kreativt sett. Noen som kan komme med litt input, evt gode fora hvor jeg kan få input? bicker IN BRIEF: To argue back and forth over something unimportant. Idéen var da at "figurene" er sinte "smileys" i en diskusjon, men er usikker på om det faller igjennom - uten forklaring. EDIT: uh.. png.. svart bakgrunn er egentlig hvit EDIT2: i orden Endret 4. oktober 2007 av meastp Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 @Meastp: Den nederst til høyre synes jeg har et godt symbol. Virkelig "kjefting" om uvesentligheter. Men fargen kunne vært mer agressiv. Men skrifttypen var ikke rett. Synes rundheten i symbol kunne gjøre Cocon Bold til en egnet font. Også litt opp med symbolstørrelse, og ned med fontstørrelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå