Arve Systad Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fordi SD er nytt vel. Reload every...-funksjonen er der òg - meir praktisk than ever before. That's probably why. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det blir litt som å... jeg veit ikke, dra fram at Fx støtter tabbed browsing når du skal promotere en ny plugin. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nei.. cluet er at du kan oppfriske 9 sider samtidig. og se alle samtidig. Vaermeldinger, cronjobs, osv osv Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noe av det bedre jeg har sett innen webdesign Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) ...Så hvorfor dras det fram i artikkelen om SD? Edit: Nytt valg i Google images; 'Extra large images'. Den har jeg savnet. På tide å google kvalitetspr0n. Edit: WTF? Får ikke opp valget mer... 9630920[/snapback] Ingen extra large her :/ Meh, vet ikke helt jeg, sparks Endret 4. oktober 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noe av det bedre jeg har sett innen webdesign 9631483[/snapback] Er ikke helt enig der altså Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Tøysekoppen Sjokkerende dårlig forsøk på å avdramatisere situasjonen :O 9630674[/snapback] Trodde det var du som kom med et sjokkerende dårlig forsøk på å starte en flamewar ellerno Ikke sånn veldig enig med sparky jeg heller. Var ikke noe vi ikke har sett før akkurat. Endret 4. oktober 2007 av PT Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Det var jo rett og slett et kjedelig og ikke et så fint design Sparks. Du designer jo mye bedre enn det der. Skjønner heller ikke hvor du hentet frem at det var et av de bedre. Synes webcreme sidene er langt bedre enn det designet der. EDIT: når jeg har studert den siden der litt nøyere så lurer jeg på om det var litt ironi i det du sa Sparks. Endret 4. oktober 2007 av kimthoma Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) http://rsizr.com/ Shitt, its live :o Noen som har noen idéer her eller? Dama ville ha inn mer farger, så endret den greia på toppen fra rosa til grønn.. Veit ikke om det fungerte jeg.. Får vel få Olmk til å rydde opp i den, men han har så mange andre oppdrag Endret 4. oktober 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Faktisk ikke noe ironi i det jeg skrev i natt. Mulig det er bare at stilen og fargene bare falt rett i fanget mitt Endret 4. oktober 2007 av sparks Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Selve fargen passet ikke inn med de andre fargene, ihvertfall ikke den mørkegrønne. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 http://rsizr.com/ Shitt, its live :o Noen som har noen idéer her eller? Dama ville ha inn mer farger, så endret den greia på toppen fra rosa til grønn.. Veit ikke om det fungerte jeg.. Får vel få Olmk til å rydde opp i den, men han har så mange andre oppdrag 9632129[/snapback] Er det du som har laget logoen som er på denne siden? Er det en sammenheng med derdubor logoen? Har du laget begge kanskje? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det du som har laget logoen som er på denne siden? Er det en sammenheng med derdubor logoen? Har du laget begge kanskje? 9632348[/snapback] Logoen har jeg ikke laget nei, det er en logo de bruker på reklame artikler. Men er nok flere logoer her med et hus på Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikke så mange måter å lage et hustak på, akkurat.. --- http://news.yahoo.com/s/nm/20071003/wr_nm/target_blind_dc_4 Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Faktisk ikke noe ironi i det jeg skrev i natt. Mulig det er bare at stilen og fargene bare falt rett i fanget mitt 9632288[/snapback] grunnen til at jeg trodde det var ironi var at de har brukt bilder (bilde for tekst) i nesten alle sammenhenger. Skjønner ikke at det skulle være nødvendig, i alle fall ikke med den fonten de har brukt der. I mine øyne var det et dårlig design. EDIT: I alle fall skal skrives i alle fall men får ikke lov å redigere det til riktig måte å skrive det på. EDIT 2: Hva skjer.... Får ikke lov å skrive i_alle_fall i et ord. Endret 4. oktober 2007 av kimthoma Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikke så mange måter å lage et hustak på, akkurat.. --- http://news.yahoo.com/s/nm/20071003/wr_nm/target_blind_dc_4 9632449[/snapback] Den var jo drøyt dårlig koda da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 EDIT 2: Hva skjer.... Får ikke lov å skrive i_alle_fall i et ord. Har du et godt poeng på lur, kanskje? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 The Rissington Podcast er ganske morosam, altså. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva synes dere om spam protection ved å ha et felt som man kaller CAPTCHA eller noe sån, også skjule den med css. HVis det da står noe i den er det spam Enkle er ofte det beste! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da var BenQ FP241W, samt nytt tastatur og iPod i hus, kombinert med en MacBook Pro, 2,16 GHz Intel C2D og 2GB Ram! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå