Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Så hvorfor dras det fram i artikkelen om SD? :p

 

Edit: Nytt valg i Google images; 'Extra large images'. Den har jeg savnet. På tide å google kvalitetspr0n. :p Edit: WTF? Får ikke opp valget mer...

9630920[/snapback]

 

Ingen extra large her :/

 

Meh, vet ikke helt jeg, sparks :)

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Tøysekoppen :love:

Sjokkerende dårlig forsøk på å avdramatisere situasjonen :O

9630674[/snapback]

Trodde det var du som kom med et sjokkerende dårlig forsøk på å starte en flamewar ellerno :p

 

Ikke sånn veldig enig med sparky jeg heller. Var ikke noe vi ikke har sett før akkurat.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Det var jo rett og slett et kjedelig og ikke et så fint design Sparks. Du designer jo mye bedre enn det der. Skjønner heller ikke hvor du hentet frem at det var et av de bedre. Synes webcreme sidene er langt bedre enn det designet der. :blush:

 

EDIT: når jeg har studert den siden der litt nøyere så lurer jeg på om det var litt ironi i det du sa Sparks. :)

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar
http://rsizr.com/

 

Shitt, its live :o

 

Noen som har noen idéer her eller? Dama ville ha inn mer farger, så endret den greia på toppen fra rosa til grønn.. Veit ikke om det fungerte jeg..

post-64366-1191482598_thumb.png

Får vel få Olmk til å rydde opp i den, men han har så mange andre oppdrag  :hmm:

9632129[/snapback]

 

Er det du som har laget logoen som er på denne siden? Er det en sammenheng med derdubor logoen? Har du laget begge kanskje? :)

Lenke til kommentar
Faktisk ikke noe ironi i det jeg skrev i natt. Mulig det er bare at stilen og fargene bare falt rett i fanget mitt :)

9632288[/snapback]

 

grunnen til at jeg trodde det var ironi var at de har brukt bilder (bilde for tekst) i nesten alle sammenhenger. Skjønner ikke at det skulle være nødvendig, i alle fall ikke med den fonten de har brukt der. I mine øyne var det et dårlig design.

 

EDIT: I alle fall skal skrives i alle fall men får ikke lov å redigere det til riktig måte å skrive det på. :(

 

EDIT 2: Hva skjer.... Får ikke lov å skrive i_alle_fall i et ord. :cry:

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...