Sigmoideus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 kanskje jeg skal dra å se fredrikstad spille fotball til neste år. Flytter i nærhetn til neste år. Du er en fornuftig fyr, det skal du vite Da er det vel på tide at jeg stenger... Har ikke noen nøkkel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 kanskje jeg skal dra å se fredrikstad spille fotball til neste år. Flytter i nærhetn til neste år. Du er en fornuftig fyr, det skal du vite Da er det vel på tide at jeg stenger... Har ikke noen nøkkel... Ikke jeg heller. Tar turen ut, så får noen andre lukke dørene. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) /me kan vel stenge.. Må låne dusjen først, though.. Og der var jeg ferdig i dusjen. Låser om 4mins. Endret 12. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Satt egentlig å gjorde ingenting da jeg igjen begynte å skrive. Tok med det meste fra det jeg har skrevet av profilene og endte opp med en ny historie. Nå håper jeg at jeg ikke har glemt noen. Dette er en kombinasjon av 3. klassestil, en trøtt Sigmo, halvannen liter cola og en altfor vill fantasi. L I N K Denne er det bare å kopiere og legge inn i kaféen Arve, hvis du føler at den har noe der å gjøre... Det er sikkert flust av skriveleifer inni der og garantert noen faktafeil som jeg ikke gjorde noen research på, gadd ikke sjekke det akkurat nå. Og ja, jeg tar gjerne i mot terningkast á la ilderskala Sigmo = sove! Endret 12. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
andesh Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Fin fortelling.. Fikk en god latter der. Trur jeg også skal sove nå. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Fin den, PC, men teksten var litt for mørk. Gjør den litt lysare Jepp, ser det nå her på en annen skjerm. Slik går det når man har en slik fin LCD. Får nok dempe skjermen min litt når jeg kommer hjem, og lysne opp teksten litt. Bare ikke la det bli slik som med demoted.org;en skikkelig lys deilig sphere, og så kommer du med en übermørk side Må si jeg ble skuffet da EDIT: Ikke av designet, men av at siden var så mørk Faktisk blir siden bygget i samme stil som placeholder denne gangen. Vet at jeg bomma litt der sist (), men det var fordi jeg var så fornøyd med min utgave av "Boss - In Motion". Blir nok nokså mørkt denne ganger også (les; det er ikke demoted.org jeg snakker om), men med noen skikkelig "skrikende" detaljer. Du som skal holde orden på forumet, to uker igjen til jeg drar. Skal du mekke et brukernavn som jeg gir moderatorrettigheter til, eller vil du bruke min konto? Jeg kan oppdrette en konto som du gir meg rettigheter til ja. Skal gjøre det senere i dag. (så har du enda en bruker ) Dette er en kombinasjon av 3. klassestil, en trøtt Sigmo, halvannen liter cola og en altfor vill fantasi. Har ikke tid til å lese hele greia nå, men det så jo nydelig ut bare det lille jeg skumma gjennom. *glede seg* Vil bare få legge til at _slik_ som oppførselen i kafeen har blitt siden sjefen gikk litt på vranga i går, er slik jeg kan forestille meg at kafeen er ment. Altså lite bs, og mye webdesign. Dette kan bli mye bedre! Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 L I N K 5 fordi den ikke var valid HTML 4.01 Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Funker det? Den råkker t&t stil Jbby: Da lurer jeg på noe: har jobba med et kjapt "lite" design, men jeg vet ikke om det er vært å fortsette på... Neineineei, fikk vondt i hodet nå PiRANhA: Grunnet terroraksjonene i Madrid så tar jeg meg en pause fra forumet i et par dager. Jeg og min familie kommer til å ha andre ting å gjøre disse dagene, det ville være respektløs og sitte på internett nå. God helg hilsen Roberto. We feel for you Roberto! PratesykType: Ser at du bruker $_GET['']; i scriptet ditt Bruk heller $_POST['']; Ikke spør hvorfor, men det er nå engang slik get sender data med i querystring og post gjør det i selve http headeren. Hvorfor mener du post er bedre? Har du ikke lært å ikke anbefale ting du ikke vet noe om? (ække sur, men hvis du tenker litt gjennom hva du skrev og hvorfor så skjønner du det sikkert ) Svendsen: Begge sender med data fra skjemaer, så du bommet litt der Sigge: Hvor er det blitt av den smørblide tommelmannen? Det ene innlegget ditt tyder enten på at du har splittet personlighet, eller du har en evil twin... Blir oppgitt over all dritten dere presterer, som kan medføre nedleggelsen av forumets beste tråd. Har faktisk brukte ganske mye i det siste så jeg er nok i en depresiv periode i sinnsykdommen min Si fra hvis du skulle trenge en moddis til på forumet ditt. Liker reiseting Har du sett søknad/cv giuden på aetat? Den er ganske OK. Trenger du hjelp så er det bare å komme inn til meg i Oslo - jeg er rå på søknader Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har du ikke lært å ikke anbefale ting du ikke vet noe om? (ække sur, men hvis du tenker litt gjennom hva du skrev og hvorfor så skjønner du det sikkert Joda, men jeg har blitt anbefalt å bruke $_POST av flere som kan PHP, så da stoler jeg på de og anbefaler det videre Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Den råkker t&t stil As in rockemoden i Tommy & Tigeren, eller at den ga deg assosiasjoner til T&T? Trenger du hjelp så er det bare å komme inn til meg i Oslo - jeg er rå på søknader Du er leet til å skrive brev, men bare ved hjelp av en dyktig ilder som kan rette gramatikkfeil. Endret 12. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis denne tråden stenges, ryker fellesskapet Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis denne tråden stenges, ryker fellesskapet Jepp, og det hadde vært trist Men nå sier Pållert at vi er så snille, så da går alt bra Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hva gjør dere egenlti akkurat nå? går dere skole? Jobb? sitter dere hjemme å driver dank?? Jeg for min del sitter på jobb å har så lite å gjøre at jeg tegner vidre på pixelhuset mitt. tror jeg må lage meg en nettside snart for å slå i hjel elda litt mer tid Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) skavisjå... jeg dumpa inn på side 267... og nå er det 272.... siden i går ell.no... Ps. gadd ikke lese de 5 sidene... @enden: you go girl! er så enig så enig... mine tanker om den tråden her var egentlig at man kunne ha en generell designer/utvikler-prat, og ta opp småting som det ikke var no vits i å ta opp som en egen tråd... (f.eks. "er fonten i headeren her dum?" og "kan det bildet her brukes til no kult?" ) men NOE OT-prat må man kunne ha... noe.. NOE!! skal ikke gå rundt å legge skyld på andre.. vet jeg selv har latt meg rive med, but those days are over... sier vi.. En positiv ting though... Har så smått blitt bedre kjent med mange av "innbygerne" her.. noe som igjen er veldig koselig... and now to something completly different: @enden: hehe.. prøvde meg på en csszengarden for en stund sia.. "CSSzenGardenXP".. men da jeg så at det allerede var 2 XP-inspirerte bidrag som ikke hadde nådd toppen der så la jeg det bort... (hadde bare gjort ferdig headeren..) "midtstilt XP" og "midtstilt XP 2" var det jeg lagde før jeg ga opp.. Endret 12. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 @enden: hehe.. prøvde meg på en csszengarden for en stund sia.. "CSSzenGardenXP".. men da jeg så at det allerede var 2 XP-inspirerte bidrag som ikke hadde nådd toppen der så la jeg det bort... (hadde bare gjort ferdig headeren..) "midtstilt XP" og "midtstilt XP 2" var det jeg lagde før jeg ga opp.. Likte midstilt xp Siden du er lei... Gi til meg? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg likte nr 2....... fikk også lyst til å rippe bølge ideen..... til ei side jeg jobber med... det hadde liksom passa inn.... kan jeg? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) @ enden Du kan gjerne få moderatorrettigheter, selv om det ikke er rare greiene å holde styr på foreløpig, selv om det sikkert kommer flere til etterhvert som jeg setter inn en offensiv. Skal være enig med deg enden at ikke alt er like interessant å lese, men ser ut som vi har tatt et steg i riktig retning nå... @ Til dere andre Jeg fant forresten ikke der man nektet uregistrerte å skrive innlegg. Er det gjemt godt, eller er det bare jeg som har sett meg blindt på det? Eller er det kanskje en oppdatering jeg må ta i? Endret 12. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) @EndeligFerie: Det ligger under kontroll panelet (phpBB?) Du har dropp down menyer hvor du velger hva de enkelt kan gjøre EDIT: under admin delen: FORUM ADMIN. - RETTIGHETER Endret 12. mars 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) @ Til dere andreJeg fant forresten ikke der man nektet uregistrerte å skrive innlegg. Er det gjemt godt, eller er det bare jeg som har sett meg blindt på det? Eller er det kanskje en oppdatering jeg må ta i? Tror det er under innstillingene til enkeltforumene, så du må altså gjøre det på alle forumene du har... Hvis det er IPB? Endret 12. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) i IPB kan du sette det 2 steder... 1. Users and groups > Manage User Groups>Guest>settings> sett alle "posting permissions" til "no".. I IPB kan hvert forum ha forskjellige permissions for hver brukergruppe... Så.. 2. Forum Control > Manage Forums> "permissions" for forumet du velger> fjerne alt anna enn "read" fra "Guest Forum Mask"... Ikke sikker på om du trenger begge, men jeg bruker ihvertfall begge... forums.webfreak.no << det funker der.. edit> @Sigmoideus: går ut i fra at du bruker phpBB... ja? hehe.. Endret 12. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå