qualbeen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 nei, frostår ikke helt hva som skjer.. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ult_type=topics *vil ha tilbake opera-tråden* Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Kanskje hans måte å si farvell på da? Endret 3. oktober 2007 av kimthoma Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Minst like sannsynlig at noen troller med kontoen hans, f.eks. etter å ha surfet forumet med "husk meg" på hos en kompis. Er ikke første gang noe slikt har skjedd.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kanskje hans måte å si han er en tosk på? Savne gode gamle ignorer-neitakk dagene jeg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Morsom typografifilm. I hvertfall hvis man får med seg poenget Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eg og gjesper kan vise vei til riktig buss Den er jeg med på. Kan møtes ved tigeren ved Oslo S, eller noe, så går vi opp til buzzen zammen. Var virkelig ikke noe stress sist Greia er at jeg hopper av på Schøyen eller Lysaker, siden jeg skal innom søs' leilighet på Bygdøy allé først, så det blir kanskje litt feil? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eg og gjesper kan vise vei til riktig buss Den er jeg med på. Kan møtes ved tigeren ved Oslo S, eller noe, så går vi opp til buzzen zammen. Var virkelig ikke noe stress sist Greia er at jeg hopper av på Schøyen eller Lysaker, siden jeg skal innom søs' leilighet på Bygdøy allé først, så det blir kanskje litt feil? 9628289[/snapback] Må nok på 31 eller 33 bussen uansett så Byen er vel på veien. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hm, 31 går jo rett forbi her. Kanskje jeg bare skal hoppe på bussen på fredag, og skippe toget. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hehe, good luck with that Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Må si jeg ble litt overrasket da jeg kom over denne reklamen på Last.fm. De er virkelig seriøse! Endret 3. oktober 2007 av JonT Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har spurt om det samme et par sider tilbake. Er et reklamestunt fra Norsk Kaffeinformasjon Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeebus, så treig dykk er. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Må si jeg ble litt overrasket da jeg kom over denne reklamen på Last.fm.De er virkelig seriøse! 9629158[/snapback] Har sett kongkaffe.no-reklamer overalt jeg, i blader og på internett Endret 3. oktober 2007 av IQ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, og jeg skjonner det fremdeles ikke. MyFive: Making Use of Opera’s Speed Dial Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 'Reload every'? Er det en Fx-kopi jeg ser? Mwahaha. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Omg, nå har jeg rota til kraftig fordi jeg trodde det var lørdag Jævla ferie. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tøysekoppen Sjokkerende dårlig forsøk på å avdramatisere situasjonen :O Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Opera har hatt "Reload every...." i liek tusen år då Heinbein. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) ...Så hvorfor dras det fram i artikkelen om SD? Edit: Nytt valg i Google images; 'Extra large images'. Den har jeg savnet. På tide å google kvalitetspr0n. Edit: WTF? Får ikke opp valget mer... Endret 3. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå