Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Mekker du et sånt kart med anvisninger fra Bygdøy allé til busstopp til busstopp til deg, Sebba? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eg og gjesper kan vise vei til riktig buss Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Smak er subjektivt. Er vel sånn vi overlever. 9626057[/snapback] Jeg overlever ved å jobbe jeg Du kommer derimot til å drepe meg med disse designa Får ikke sove inatt jeg nå 9626069[/snapback] Du er så negativ Jeg syntes du gjør en god jobb jeg da! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hehe, den popupboksen gidder jeg ikke ta. Umulig å utvide vertikalt.. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 *hjerneteppe* hvordan får jeg midtstilt en horisontal ul list inne i en div? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) du kan vel bruke text-align: center; på diven (parent)? eller margin: 0 auto; på ul ? Endret 3. oktober 2007 av sparks Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har "lekt" meg litt med det der(text-align: center, og margin: 0 auto) , men har ennå ikke fått til. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 margin: 0 auto til sentrering krever at bredden er satt på elementet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bruker du text-align: center; må vel li være inline? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Opera gjør ikke det som default lenger? Trodde de fleste ville identifisere seg som Opera, men kanskje jeg tar feil? Dessuten ikke umulig å sjekke om det er Opera selv om den identifiserer seg som IE, ettersom det er en del strenger som ikke brukes i user-agent hvor det står Opera (såvidt jeg husker) Tror bare mange sitter og tror at OSS skal redde verden og alltid er best. Er jo mange som hardnakket hevder at Opera er bloat også, selv om tall og krystallklare fakta viser det motsatte. 9625276[/snapback] Default er satt til "identify as Opera". Men hva med folk som oppgraderer sine versjoner istedenfor å kjøre clean install? Som regel blir gamle innstillinger tatt vare på, dermed kan man risikere at folk bruker "imask as IE" i mange år fremover uten at de er klar over det selv. I tillegg har man de som velger å endre til "mask as IE", pga man er lei alle klagene div. nettsider kommer med om man ikke sitter på IE. Velger man "mask as IE" er jeg rimelig sikkert på at det er umulig å se spor av Opera i user-agent... Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 sparks. har du laget bildegalleriet ditt selv? er på utskikk etter noe liknede selv og synes det var ganske fancy.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Designet har han laget selv, men han kjører Pixelpost. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) CissaM var før meg, ja. Endret 3. oktober 2007 av sparks Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 takk for raskt svar.. det må prøves Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Eg og gjesper kan vise vei til riktig buss 9626156[/snapback] Den er jeg med på. Kan møtes ved tigeren ved Oslo S, eller noe, så går vi opp til buzzen zammen. Var virkelig ikke noe stress sist Edit: Nå skal vi nok til og med klare å finne riktig vei med en gang også, så vi slipper å ringe Sebastian hele tiden Endret 3. oktober 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva har skjedd med neitakk ? Han har slettet profilen og mange av postene sine Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sutrer sikkert over noe igjen, han er tilbake om en uke. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Men... han slettet jo 1. posten i Opera-traden, og sa ble den stengt.. :| Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 planlegger vel å komme tilbake med et skumlere og farligere nick og spre dødsynder over oss alle andre. Seriøst svar: Skjønner egentlig ikke hvorfor noen gjør slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå