Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

"Error: Failed to return module ajax/checkInvite.php. It might be under development or something."?

9623229[/snapback]

 

Ja, det er feilmeldingen den får når den ikke finner en modul (f. eks) - det jeg ikke skjønner er hvorfor i alle den kommer der!!

 

Loathsome: Husk at du alltid må oppgi prisen på SMS-tjenester FØR man kjøper dem :p

9623574[/snapback]

 

Ånei faen, sms-tjenesten er sånn ca. ikke klar i det hele tatt :p Hvor mye betalte du? Prisen skal ligge på 5-10,- kr. Men du er nå sikret en invitasjon så snart EATMYAPE går public.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må lære deg å drikke manneøl!

9622205[/snapback]

Prøvde Hansa Premium her for litt sida (sånne på røde 0.33l-bokser), og det er jo faktisk dødsgodt! :)

9406289[/snapback]

:whistle:

 

Men neida, er hundre prosent for å drikke det ein sjølv liker. Sjølv er favoritten Carlsberg Jacobsen Honey/Dark Ale -- har ikkje funne den i Norge endå, dessverre.

Lenke til kommentar
Kvifor gjer eigentleg Opera det?

9624947[/snapback]

Det var for at den ikke skulle bli blokket ute fra nettsider :)

9624984[/snapback]

Opera gjør ikke det som default lenger? Trodde de fleste ville identifisere seg som Opera, men kanskje jeg tar feil? Dessuten ikke umulig å sjekke om det er Opera selv om den identifiserer seg som IE, ettersom det er en del strenger som ikke brukes i user-agent hvor det står Opera (såvidt jeg husker)

 

Tror bare mange sitter og tror at OSS skal redde verden og alltid er best. Er jo mange som hardnakket hevder at Opera er bloat også, selv om tall og krystallklare fakta viser det motsatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...