Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drekker vel Tuborg og Seidel du da eller ? tongue.gif

Nå gikk jeg ikke på angrep på noen, jeg bare ytret min mening så spydighetene dine kan du vel slutte med.

 

Jeg drikker mye forskjellig, fatølfavoritten er nok San Miguel. Er forøvrig ikke så glad i tysk øl. Av norske er Hansa og Ringnes gode smile.gif

Lenke til kommentar
Det er jo en artig utfodring. Er det noen her som klarer å få en lang tekst i lys farge til å bli leselig på mørk bakgrunn?

9616388[/snapback]

 

Apple prøver jo. Husk bare at man trenger litt mer line-height når du har negativ tekst (hvitt på sort).

9618051[/snapback]

Kunne du vise meg et eksempel? Jeg var fort innom apple.com men fant ikke noe med mye tekst.

 

Har funnet ut at man må legge til mer mellomrom mellom både linjer og bokstaver. Også sette ned kontrasten uten å miste styrken med å bruke font weight. Men klarer forsatt ikke å få mye tekst noe særlig leselig. Det ender bare opp med at det brenner øynene eller at leseren tyder tekst istedet for gjennkjenning. Problemet er at om jeg legger til mer linje avstand så danner det vertikale grupper og om jeg istedet legger til mer bokstav avstand så oppstykker det lesingen. Bruker selvfølgelig sans-serif skrifttype.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Da har jeg begynt å innta Tylenol for første gang. Noe jeg bør være oppmerksom på? :p

9620275[/snapback]

Haha, hva er det?

 

Noe jeg burde skaffe meg siden du sikkert smittet meg ista :p

9620339[/snapback]

 

Vidundermedisin fra Fabian!

9620747[/snapback]

 

Jeg trodde Tylenol bare var vanlig smertestillende jeg... Står ihvertfall på min pakning at du ikke må blande det med andre medisiner som inneholder acetaminophen. Sikkert ikke lurt å blande med alkohol heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...