sparks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ikke byen, for dyrt og slitsomt! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Enig med sparks. Menneh, ingen mulighet for lørdag, altså? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Du er i Oslo på fredag kveld da, fjas! Detta rekker du. Sparks skylder meg øl! Byen suger. Jeg skal booke hotellrom. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er i byen, ja. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg ikke har planer om å gjøre andre ting når jeg først tar turen tvers over landet. Får se. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei nei, men da går du glipp av WDS VORZ! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er nok du som går glipp av katte på lørdag. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Skjeke, den katta ligger og mjauer rundt midnatt, skalsi. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hva sier dere gutta:Dra på byen på fredag? Blir ikke noe syrehøl! Eller ta en all nighter? Hvis chris ikke er hjemme da.. Evt så har jeg en venninde som skal ha etasjefest i studenthjemmet. 9621520[/snapback] Er med, eg, men må nok jobbe på lørdagen, så eg blir ikkje dritsein på fredag. Liek 0200 elns. Keep me informed Enig med sparks. Menneh, ingen mulighet for lørdag, altså? 9621590[/snapback] Seff, ut på lørdag og. Da er det oktoberfest, obviously - uten at eg heilt er klar over ka den går ut på. Sebastian, forklar. Og uansett, når sånn ca har folket tenkt seg ut på lørdag? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er med på fredag, men skeptisk til byen. Er litt for dyrt. Party hos deg derimot, Sebastian, det er jeg med på Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Da blire hos sebastian Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hehe. Oktobergreiene er ølfest! Langbor med 25kr øllen fra kl 1400 på lørdag Koster 80kr elns å komme inn, men det sparer vi kjappt inn igjen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Deal. Er berre å fyre opp peisen Sebba Okei - men er planen å sitte der og drekka fra to om dagen? :O Endret 2. oktober 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Selger'em rusbrus? Men nei, vi klarer å mekke ølfest hos deg, vi, Sebba. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Rusbrus? Er du tøffel gutt? Kl 2 er da ikke så tidlig? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Skal ikke ha noe rusbrus, men skal ikke ha noe Ringnes-skvip heller. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Skal ikke ha noe rusbrus, men skal ikke ha noe Ringnes-skvip heller. 9622119[/snapback] Masse ølsorter, blant annet:Amstel Bitburger Cobra Cobra Low Carb Cobra King EINBECKER BRAUHERREN PILS 4.9%, humlepreget pilsner EINBECKER DUNKEL/BAYER 4.9%, mørkt som en Schwarzbier EINBECKER UR BOCK DUNKEL6.5%, verdens første bokkøl og Martin Luthers favoritt EINBECKER UR BOCK HELL 6.5%, lyst bokkøl og en av de sjeldne EINBECKER MAI UR BOCK 6.5%, sesongbokk Estrella Hansa Heineken Kulmbacher Miller Oktoberøl Peroni Nastro Azzurro Pilsner Urquell Sapporo Spitfire ST. GEORGEN KELLERBIER 4.9%, et kjellerøl med både lukt og smak ST. GEORGEN VOLLBIER 4.6%, fatøl ST. GEORGEN WEISSBIER, hveteøl Starobrno Warsteiner WELTENBURGER BAROCK DUNKEL 4.7%, verdens første bayerøl fra 1050 WELTENBURGER ASAM BOCK 6.9%, en dobbelbokk fra verdens eldste klosterbryggeri WELTENBURGER WEISSE HELL 5.4%, lyst hveteøl WELTENBURGER WEISSE DUNKEL 5.3%, mørkt hveteøl WELTENBURGER ANNO 1050 5.5%, et Märzen øl og jubileumsøl fra klosteret WELTENBURGER BAROCK HELL 5.6%, lyst eksportøl WELTENBURGER PILS 4.9%, meget lys pilsner Whitstable Bay (Øko øl) Tror det skal gå bra.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvor er de lyse 'spanske' sortene? Eventuelt får jeg utvide min øl-horisont. Står jo 'blant annet', så går vel greit. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Rusbrus? Er du tøffel gutt? Kl 2 er da ikke så tidlig? 9622101[/snapback] Jobber til seks Hvor er de lyse 'spanske' sortene? Eventuelt får jeg utvide min øl-horisont. Står jo 'blant annet', så går vel greit. 9622165[/snapback] Du må lære deg å drikke manneøl! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Må jeg vel ikke. Drikker bare det jeg liker å drikke, simple as that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå