Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg vært borte i så fryktelig mange forskjellige boards, men har vært innom:

PHPbb

IPB

MyBB

 

Og jeg anbefaler helt klart MyBB, de eneste minusene er dårlig norsk språkpakke, men den kommer seg etterhvert, tror vi har fikset de fleste skrivefeilene der nå, og ett relativt lite community, men det er også positivt. Men om du først har penger, er nok noen av de forumene en skal ha betalt for ikke så dumt.

 

(Men uansett er de fleste forumpakkene rimelig like, med stort sett de samme funksjonene, så da blir det fort til at du liker best det du har erfaring med, og om det skulle bli feil, begynner det å komme en del gode "forumswappere" som kopierer databaser og så videre, uten alt for mye pes.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

IPB er solid og fint! Har kjørt det i et par år på en side jeg drifter, og har aldri vært problemer med IPB. (Dog har minnebegrensningene i php.ini gjort sitt for å gjøre hverdagen min sur under oppgraderinger). Alt i alt er IPB et fint og solid produkt (dog en anelse bloat..).

Lenke til kommentar
Da har jeg begynt å innta Tylenol for første gang. Noe jeg bør være oppmerksom på? :p

9620275[/snapback]

Haha, hva er det?

 

Noe jeg burde skaffe meg siden du sikkert smittet meg ista :p

9620339[/snapback]

 

Vidundermedisin fra Fabian!

9620747[/snapback]

Hehe, da tror jeg du blir drita om du har fått det av fabian :ph34r:

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg vært borte i så fryktelig mange forskjellige boards, men har vært innom:

PHPbb

IPB

MyBB

MyBB ser interessant ut, men jeg har mest erfaring med IPB - er ikke det et av de beste?

 

Må forresten være mulighet for gjesteposting.

9618797[/snapback]

 

"Et av de beste". Alle er ett av de beste, i alle fall nesten :)

 

1: Finn ut hvilke funksjoner du vet du _må_ ha.

2: Sett deg ned og innstalerer de forumene som virker aktuelle, lek litt rundt i admin panel og se hvilket du liker best.

3: Slett de du ikke likte best, og kjør så det du likte best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...