Haraldson Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sin egen tolkning? Og, jeg, qualbeen. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Flashforward Film Festival Finalists Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 hvem er det som bruker FFx uansett? 9611641[/snapback] Flere enn som bruker Opera... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Siste nytt fra OperaWatch Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jah, i firefox er større enn andre. Samme med letterspacing Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva kommer det at Firefox har sin egen tolkning av line-height 9611618[/snapback] Ser ut til å fungere bra om du bruker Eric Meyer sin reset kode (og ems). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Synes det er dårlig at tabell diskusjonen min aldri ble noe av altså.9610537[/snapback] Hva var det du ville diskutere? Renskrev kjapt forslaget ditt med noen små endringer, hovedsaklig utluking av øl-feiler (med forbehold om nye feil).. <table summary="En oversikt over tippeligaen, der Sogndal leder med 13 poeng, 6 poeng foran Viking, som også ligger sist."> <caption>Tippeligaen</caption> <thead> <tr> <th scope="col">Lag</th> <th abbr title="Antall poeng" scope="col">P</th> <th abbr title="Antall scorede mål">M</th> </tr> </thead> <tfoot> <th scope="row">Totalt</th> <td>20</th> <td>32</th> </tfoot> <tbody> <tr> <th scope="row">Sogndal</th> <td>13</td> <td>20</td> </tr> <tr> <th scope="row">Viking</th> <td>7</td> <td>12</td> </tr> </tbody> </table> En annen intressant diskusjon rundt dette er jo scope/headers-diskusjonen, om hvorvidt headers skal tas med i HTML5, evt fjernes eller erstattes med noe annet.. Endret 1. oktober 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Trenger vel ikke å implisitt si at det er scope="col" på th? Og summary er vel hva tabellen sier, så man skal slippe å se på den? Og du har bomma på abbr der Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hm, ser at jeg har limt inn feil tabell, jeg hadde en kopi av din med noen mindre endringer på, blant annet <tfooter> osv. Den jeg pasta var noe annet jeg puslet med, men det er nå forsåvidt greit. Ang "col", så trengs vel kanskje ikke det siden det ikke er noe data i cellene under, men på den andre siden så angir vel den 'headeren' informasjon om det som kommer under? Ang summary, så er det vel det jeg har skrevet (utenom mål som igrunn er irrelevant på en tippeligatabell der ingen av lagene har lik poengsum)? Ang abbr, så ble tittel tatt med for at man skulle få noe info ved mouseover, da en enkelt bokstav alene ikke gir spesielt mye informasjon i en slik sammenheng. Ikke umulig at det er feil måte å gjøre det på, da tar jeg gjerne imot forslag. Endret 1. oktober 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dagens lille oppgave: Denne eller denne? :-) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sorry, her kan jeg ikke gå for noen av dem. Begynn på nytt, tenk typografi (kort veldig ned på linjelengden for eksempel) og ikke mørkt design - det ser ikke ut som du takler det så bra. Og det er vanskelig, så det er ikke så rart. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Enig med Hein. Men om eg absolutt måtte ha valgt måtte eg tatt den mørke, kvite og grønne. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 NR 2 var mest spennende, syntes jeg. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) :-) Deilig å få litt realie tilbakemeldinger. Spørsmålet var vel egentlig mest for å finne ut hvilken av dem jeg vil jobbe mer utifra. Men får vel se om jeg ikke får starte på nytt. Og det om mørke/lyse design, jeg har aldri klart å lage noe lyst som jeg har vært i nærheten av fornøyd med. Det funkerer bare ikke. Endret 1. oktober 2007 av Eirikeb Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Sort er kanskje den vanskeligste fargen å få til å se bra ut, men er også den fargen som ser best ut når man virkelig får det til. Min mening selvsagt. Edit: Firefox er tingen. Opera har så utrolig mye jeg ikke trenger. Firefox er perfekt. Endret 1. oktober 2007 av Sono Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hihi, for å starte den diskusjonen på nytt: Eg skal vedde på at mitt Opera-interface har mindre dilldall enn din Firefox Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Problemet er at det paragrafer med lys tekst på mørk bakgrunn ikke er særlig leselig. Det er jo en artig utfodring. Er det noen her som klarer å få en lang tekst i lys farge til å bli leselig på mørk bakgrunn? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvilket ID-nummer fikk JS-slider-tingen du pasta på dpaste.com, Jesper? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Dagens lille oppgave: Denne eller denne? 9613604[/snapback] Må si meg til dels enig i mye av det som er sagt over her, men jeg er uenig i at du burde begynne på nytt. Nr2 var spennende — om enn ikke i nærheten av å være i mål — så jeg håper du jobber litt mer med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå