Haraldson Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 <th attr="">? Høres feil ut for meg. Du skal vel ha scope her og. Men ja, den øverste er vel best, med th-er det det skal være th-er. Scope på td går vel ikke? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 <th attr="">? Høres feil ut for meg. Du skal vel ha scope her og. Men ja, den øverste er vel best, med th-er det det skal være th-er. Scope på td går vel ikke? 9601758[/snapback] Nå må du slappe av frøken moderator. attr og scope er veldig fine atributter som fungerer fint på både td og th. Leste her en dag at <td scope="row"> sier implisitt at det er en underoverskrift for den raden. (Hein kommer til å slette hele greia i skam) Men nå tar jeg med meg øllen min å drar på vors. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) På hvilken måte peker en attr-attributt med verdi 'menn' til en spesifikk kolonne? LOL. Det er ikke abbr="" du leter etter da, Sebastian? Endret 29. september 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 LOL. Det er ikke abbr="" du leter etter da, Sebastian? 9601780[/snapback] Shh. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Leste her en dag at <td scope="row"> sier implisitt at det er en underoverskrift for den raden. Javel. Jeg kommer jammenmeg til å fortsette å bruke th til overskrifter/'labels' i en tabell, altså. Nuh, kom deg på vors. JS-monkeys må gjerne ta en kikk her... Endret 29. september 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Velger vi UTF8 eller Unicode i CSS og HTML dokumenter? Og har det noe å si i det hele tatt? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 UTF-8 lett på HTML-dokumenter. Så slipper du å encode særnorske og andre tegn. I CSS-dokumenter skal du ikke ha slike tegn uansett, og klarer deg ned ANSI. Og, UTF-8 er et Unicode-tegnsett. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Okay. Fikk de to valgene i Taco, så jeg tenkte jeg skulle spørre før jeg ødela hele driten, og ville bruke tre år på feilsøking før jeg tenkte på tegnsettet. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) liker best utf-8. Men om man går for iso-8859-1 (latin 1) bør ikke det føre til så mange problemer. Det som er viktig er å være konsistent: sørg for at databaser og samtlige filer er stillt inn på samme tegnsett.. Skriver man under windows/mac må man manuelt sørge for at tegnsettet blir UTF-8 edit: les gjerne innlegget fra Anne på dette punktet: http://annevankesteren.nl/2004/06/utf-8 Endret 30. september 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg vet at databasen er satt til latin1 hvertfall. Det bør endres. Er nok derfor vi får de warning greiene.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ahhh, konserten i går var alt for bra Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Da blir det hvertfall vors her på fredag gutta. Skal se om jeg ikke får samlet sammen noen tøser også Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Fredag... Javel, da har du å være med ut på lørdag óg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Fredag... Javel, da har du å være med ut på lørdag óg. 9607645[/snapback] Da er det jo oktoberfest. Så om det ikke blir for hardt på fredag(Som det seff ikke blir ) er det full rulle da også Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ahhh, konserten i går var alt for bra 9605725[/snapback] Jeg tror jeg aldri har sett DT så bra live, faktisk. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er det ikke sånn at rabatten russeserivce gir til skolestyrer ol. trekkes fra totalsummen i webshopen på russ.no? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Definitivt rette stedet å spørre om sånt. ;P Tja, vi bare tok det gjennom økonomisjefen, som da gjerne har fått informasjon fra Russeservice og veit hvotrdan det foregår. Vi fikk trukket av en viss sum på regninga hver, vi i russestyret. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er jo ikke så ille da Hein mtp Kim Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tenker Kim gladelig svarer på vanlig support. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Sonos musikksystem Detta har jeg venta lenge på! Vurderer faktisk å bruke noen lapper på det. - Var mye billigere om man kjøpte rett fra sonos også, istedenfor hifi-klubben 9000,- vs 5400,- Endret 30. september 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå