Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå gjør jeg matteleksene før jeg turer til køys...

Go' natt alle sammen

EDIT: Matteleksen var stygg... Tror jeg "glemmer" å gjøre den i dag :p

Kan alltids snike meg til å notere løsningen når den gjennomgåes på tavlen

Endret av PT
Lenke til kommentar

Som fotballinteressert så leste jeg at FFK skulle satse 100-150 000 på nettsidene sine. Jeg tenkte, jøss, det må jo bli den supersiden. I dag fikk jeg se resultatet. De har faktisk klart å lagd en dårlige side enn den som var. Jeg syns den rett og slett var stygg!

FFKs offisielle sider

Mulig at den er dynamisk mesterverk, det driter jeg i. Designet var jo egentlig håpløst... Eller hva sier dere?

Lenke til kommentar
Som fotballinteressert så leste jeg at FFK skulle satse 100-150 000 på nettsidene sine. Jeg tenkte, jøss, det må jo bli den supersiden. I dag fikk jeg se resultatet. De har faktisk klart å lagd en dårlige side enn den som var. Jeg syns den rett og slett var stygg!

FFKs offisielle sider

Mulig at den er dynamisk mesterverk, det driter jeg i. Designet var jo egentlig håpløst... Eller hva sier dere?

Design?

Web Utilities

WebShell3

DB Utilities

phpMyAdmin - Admin interface for MySQL

phpPgAdmin Admin interface for PostgreSQL

EMail Utilities

Webmail

Change your POP3 password

EDIT: NÅ tusler jeg til køys :roll:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

FFKs offisielle sider

Er vel ikke noe side det?

Lenke til kommentar
IKKE verdt 100 000 !! :scared:

Selve designet av siden kostet nok ikke 100 store, men de skulle satse så mye på siden. Men det går vel kanskje en del penger med når de skal ha video og slikt på siden. Men de kan ikke ha brukt mer en 50-60 kroner på selve designet. :(

PS. Det er nesten at jeg lager min egen side, dog de har allerede en supporterside. Ikke det at den er noe mesterverk heller, men i hvert fall bedre enn den offisielle. Selv jeg skulle ha klart å laget et bedre design enn det der...

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Selve designet av siden kostet nok ikke 100 store, men de skulle satse så mye på siden. Men det går vel kanskje en del penger med når de skal ha video og slikt på siden. Men de kan ikke ha brukt mer en 50-60 kroner på selve designet. :(

Å lage en så omfattende side er utrolig tidskrevende. Det var nok også flere enn en som jobbet med den, noe som betyr flere munner å mette. Designet var greit, litt rotete. Synes prisen var grei.

Beste er å lage selv :green:

Lenke til kommentar

Stod et annet sted at mesteparten av de 100K gikk med til utstyr for videooverføring av kampene eller noe, men likevel. Designmessig får den stryk. Vet ikke hvor mange som har vært med på å lage siden, men tror det er en som har gjort det meste etter det jeg har skjønt.

Tror de har tenkt funksjonalitet fremfor design, men likevel... :(

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
@PiRANhA (jepp; cut 'n paste):

robert2.com er nede

Og ang. madrid; er det slik at du kjenner folk som bor der nede elns siden du tar "ferie"?

Han bor vel i Spania elns.. Har bodd vertfall..

@EF; Rimelig greit å laste opp innhold på siden.. Last ned index.php og se hvordan det er lagt opp der.. Så kan du laste ned de filene jeg har lastet opp (i mappa /marvil/) og se hvordan det er mekka der, med hensyn til linker osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...