Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seffers. "Coming back soon...." :thumbup:

Bare ikke la det bli slik som med demoted.org;

en skikkelig lys deilig sphere, og så kommer du med en übermørk side :p

Må si jeg ble skuffet da

EDIT: Ikke av designet, men av at siden var så mørk ;)

Endret av PT
Lenke til kommentar
Fin den, PC, men teksten var litt for mørk. Gjør den litt lysare :)

/me lærer seg PHP, og har hittil kun laga http://absentvoid.com/phptest/test.htm :D

Ser at du bruker $_GET['']; i scriptet ditt

Bruk heller $_POST[''];

Ikke spør hvorfor, men det er nå engang slik :p

/me leike PHP guru

POST henter fra skjemaer

GET fra url

REQUEST er universal, men mindre sikkerhet, for da kan folk kødde det til via URL om jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
/me leike PHP guru

POST henter fra skjemaer

GET fra url

REQUEST er universal, men mindre sikkerhet, for da kan folk kødde det til via URL om jeg ikke husker feil

Men man kan tydligvis bruke begge deler til skjemaer (men med get kommer det masse dritt i url'en)

@PiRANhA (jepp; cut 'n paste):

robert2.com er nede

Og ang. madrid; er det slik at du kjenner folk som bor der nede elns siden du tar "ferie"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Rimelig sinna på Liverpool nå! :realmad:

Uavgjort mot Marseille! Talentløst. Nå er det lekser.

Er det liv?

Lenke til kommentar
Nope, prøv igjen... :p

Hæ?! e-post adressen din er jorgen_tellnes (at) hotmail.com, og du hinter om at etternavnet ditt begynner på 'T'... Hva annet kan det være? Jorgis Tellnes News?

EDIT:

Nå er det lekser.

Lekser ja... Hadde glemt de :blush:

Endret av PT
Lenke til kommentar

Skulle egentlig svare på en haug i sted, men da begynte Torsdagsklubben og nå husker jeg ikke helt hvem jeg skulle svare, og jeg gidder ikke å lese 10 nye sider for å finne det jeg skulle svare på. Men noe husker jeg...

@ Arve

Hmmm... Tror jeg kommer til føkke opp mer enn jeg vil hvis jeg får tilgang, men kan jeg sende deg ferdige prosjekter, slik at du kan legge de ut? Tip of the day; Ikke gi meg rettigheter eller ansvar, da går det åt dundras...

@ enden

Hvor er det blitt av den smørblide tommelmannen? :thumbup: Det ene innlegget ditt tyder enten på at du har splittet personlighet, eller du har en evil twin... :dontgetit:

@ The Polish Cat (Polert katt, eller polsk katt?)

Du som skal holde orden på forumet, to uker igjen til jeg drar. Skal du mekke et brukernavn som jeg gir moderatorrettigheter til, eller vil du bruke min konto? Vet det er like mye liv der nå som det er på Lyns hjemmekamper, men venter på at alt skal fungere før jeg tipser flere om siden, så de vil komme etter hvert og da er det greit å ha en illsint ilder som biter folk på tærne når de ikke oppfører seg...

Til slutt vil jeg bare si at jeg er utrolig lite kreativ og arbeidende om dagen. Sier vel sitt når det tok meg tre dager å skifte ei lyspære i taklampa? Det blir litt "gjøre litt her, gjøre litt der" Men ting er på vei... :yes:

Og helt til slutt:

Noen som har noe saftige tips når jeg nå skal søke på jobben? Tenker da på ting å ha med på CV'en som gjør at folk sikler etter å ansette deg. Å ingen "Jeg gjør alt for penger"-tips... De overlater jeg til andre :ermm::p

EDIT; To skrivefeil ble visst til fire setninger eller noe :w00t:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Hmmm... Tror jeg kommer til føkke opp mer enn jeg vil hvis jeg får tilgang, men kan jeg sende deg ferdige prosjekter, slik at du kan legge de ut? Tip of the day; Ikke gi meg rettigheter eller ansvar, da går det åt dundras...

Tror det bare er .txt-filer som skal lastes opp. Dynamisk include...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...