PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Har som mål å dra på rånetreff neste gang jeg er der.. Gi beskjed da, så skal jeg komme i min "superspreke" Golf 4 1,4l med sota ruter og 17" alu felger! Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) harry... Kom dere inn til sivilisasjonen så vi kan gå på skikkelig kafè en gang Endret 12. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Har diabetes skjønner du! Type 1 eller type 2? Tillater meg å gjette type 1. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Har som mål å dra på rånetreff neste gang jeg er der.. Gi beskjed da, så skal jeg komme i min "superspreke" Golf 4 1,4l med sota ruter og 17" alu felger! Har du det..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 harry...Kom dere inn til sivilisasjonen så vi kan gå på skikkelig kafè en gang Kafé i harrybyen oslo? Er du gal mann? Men i Bergen kan vi godt dra på kafé Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 @ wh1t3inc : Type 1. Tar ca 8 skudd til dagen. Ser til tider ut som en kjøttkake på magen. @ Mavva: Jepp! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 @ wh1t3inc : Type 1. Tar ca 8 skudd til dagen. Ser til tider ut som en kjøttkake på magen. @ Mavva: Jepp! Hihih mavva.. Menne alle vennene mine kaller meg Marre da, du kan få lov å bruke det om du vil.. Digg, far skal kjøpe slik bil også, men en TDi, sier'n.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 @ wh1t3inc : Type 1. Tar ca 8 skudd til dagen. Ser til tider ut som en kjøttkake på magen. Pris deg heldig at du har Type 1. Du trenger strengt tatt ikke så mange skudd, spiser du mye sukker? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 @ wh1t3inc : Type 1. Tar ca 8 skudd til dagen. Ser til tider ut som en kjøttkake på magen. Pris deg heldig at du har Type 1. Du trenger strengt tatt ikke så mange skudd, spiser du mye sukker? Nei, hehe. Men jeg har gått over til NovoRapid fra Actrapid for å bedre holde kontrollen, da blir det mange små doser i stedet for få store. Du Type2? Det er vel bare tabletter? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Øyh dere, hvordan får man sånne "grids" i photoshop igjen? Slike man kan dra ut fra sida så man får alt symmetrisk og fint? Dere vet de blå strekene...? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Øyh dere, hvordan får man sånne "grids" i photoshop igjen? Slike man kan dra ut fra sida så man får alt symmetrisk og fint? Dere vet de blå strekene...? Guides? Dra fra linjalen og ut til canvas! ¨ EDIT: View > Rulers om du ikke har de på. Endret 12. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Øyh dere, hvordan får man sånne "grids" i photoshop igjen? Slike man kan dra ut fra sida så man får alt symmetrisk og fint? Dere vet de blå strekene...? Lag et pattern - Define Patter - Blend Options på det bildet du vil ha grids på - Pattern. Ellerno.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 @ wh1t3inc : Type 1. Tar ca 8 skudd til dagen. Ser til tider ut som en kjøttkake på magen. Pris deg heldig at du har Type 1. Du trenger strengt tatt ikke så mange skudd, spiser du mye sukker? Nei, hehe. Men jeg har gått over til NovoRapid fra Actrapid for å bedre holde kontrollen, da blir det mange små doser i stedet for få store. Du Type2? Det er vel bare tabletter? Har ikke diabetes, var nettopp å testet meg for Type 2. Type 2 er ikke insulinavhengig, nei, så man kommer langt med piller. Dog den typen har verre slitasje skader om man ikke passer på. Type 1 går vel stort sett greit. P.S. Halle Berry har Type 2 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Øyh dere, hvordan får man sånne "grids" i photoshop igjen? Slike man kan dra ut fra sida så man får alt symmetrisk og fint? Dere vet de blå strekene...? Lag et pattern - Define Patter - Blend Options på det bildet du vil ha grids på - Pattern. Ellerno.. © Marvil @ Marvil Litt på jordet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA Jeg ser Torsdagsklubben og Friends mens jeg snakker på IRC, leser VG, leser forumet og leker med PhotoShop.. Ikke rart jeg misforstod.. Trodde det var noe annet han mente.. © Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 @ marvil. (© 2004) *lage mat* Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA Jeg ser Torsdagsklubben og Friends mens jeg snakker på IRC, leser VG, leser forumet og leker med PhotoShop.. Ikke rart jeg misforstod.. Trodde det var noe annet han mente.. © Mat er godt ja... *mekke ostesmørbrød* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Orker ikkje mekke mat.. Laga meg en kopp te istedefor Er dødssulten though, men det er døll å lage mat... Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Orker ikkje mekke mat.. Laga meg en kopp te istedefor Er dødssulten though, men det er døll å lage mat... Te er godt det også *mekke kvede-te (merkelig navn ) til smørbrødene Det er gøy å lage mat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Orker ikkje mekke mat.. Laga meg en kopp te istedefor Te er for gamle damer og h****r. Sette alle i en boks? Jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå