Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
@ wh1t3inc : Type 1. Tar ca 8 skudd til dagen. Ser til tider ut som en kjøttkake på magen. :cry:

Pris deg heldig at du har Type 1. Du trenger strengt tatt ikke så mange skudd, spiser du mye sukker?

Lenke til kommentar
@ wh1t3inc : Type 1. Tar ca 8 skudd til dagen. Ser til tider ut som en kjøttkake på magen. :cry:

Pris deg heldig at du har Type 1. Du trenger strengt tatt ikke så mange skudd, spiser du mye sukker?

Nei, hehe.

Men jeg har gått over til NovoRapid fra Actrapid for å bedre holde kontrollen, da blir det mange små doser i stedet for få store.

 

Du Type2? Det er vel bare tabletter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
@ wh1t3inc : Type 1. Tar ca 8 skudd til dagen. Ser til tider ut som en kjøttkake på magen. :cry:

Pris deg heldig at du har Type 1. Du trenger strengt tatt ikke så mange skudd, spiser du mye sukker?

Nei, hehe.

Men jeg har gått over til NovoRapid fra Actrapid for å bedre holde kontrollen, da blir det mange små doser i stedet for få store.

 

Du Type2? Det er vel bare tabletter?

Har ikke diabetes, var nettopp å testet meg for Type 2. Type 2 er ikke insulinavhengig, nei, så man kommer langt med piller. Dog den typen har verre slitasje skader om man ikke passer på. Type 1 går vel stort sett greit.

 

P.S. Halle Berry har Type 2 ;)

Lenke til kommentar
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

 

Jeg ser Torsdagsklubben og Friends mens jeg snakker på IRC, leser VG, leser forumet og leker med PhotoShop..;) Ikke rart jeg misforstod..

 

Trodde det var noe annet han mente.. :lol: ©

Mat er godt ja... *mekke ostesmørbrød* :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...