Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant lesning.

Men jeg tror egentlig alle kunne ha bruk for å lære seg et MCV-rammeverk for å lære OOP, skrive god og oversiktlig gode og ikke blande html og kode.

 

Kanskje de er udokumenterte siden man så lett begynner å bruke dem uansett. Jeg kan i hvert fall halvparten av funksjonene som er listet opp der. Uansett, hvem er det som egentlig leser dokumentasjonen.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Spurte den som spurte meg om hvorfor det skulle passe inn med akkurat disse ordene. Da ble jeg linket til en spørrekonkurranse fra PC World Norge om hva XML var, og der stod faktisk disse alternativene. "Hva slags filtype er xml?" a) system-relatert  b) bilde-relatert  c) hypertekst-relatert

En femmer på at det faktisk bare er du som vil vite det til konkurransen :p

Lenke til kommentar
Not really, har svart for lenge siden jeg, bare se hva som er premien :) For øvrig slo jeg til med at xml var hypertekst-relatert fordi jeg tolket det dit hen at det i hvert fall ikke var en systemfil siden de spør om hva slags filtype det er.

9560400[/snapback]

Merkelig spørsmål. Langt fra alle XML-filertyper er hypertekster, og alle XML-filtyper er heller ikke systemfiler. Jeg har vanskelig for å se for meg XHTML og ODF kan bli kalt for systemfiler, eller at ODF, og XML-kalender- og kontaktkortfiler skal være hypertekster.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Leveld Teaterlag - ny nettstad

Ok, jeg orker ikke så mye mer nynorsk. Har dere kanskje noe kritikk til meg? Siden har nok diverse barnesykdommer, og noen valg jeg har gjort kodemessig vil dere kanskje være uenige med meg i. Når det er sagt har jeg hatt altfor mye å gjøre på altfor kort tid. Så sånn ble det.

 

Nå er jeg sliten.

 

 

Styling av titler gjenstår for de som ikke har flash og støtte for sIFR eller har deaktivert JS, hvis noen lurte.

 

 

 

Edit: Og jeg lanserte Keyteq.no i ny versjon, også nå i natt.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...