Kim T Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har denne listen som jeg følger i alle fall websafe fonts Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 La oss si at jeg har et design med en enkel hovedkolonne i midten. Denne har en variabel bredde på mellom 800 og 1200 piksler. Jeg vil gjerne ha en bakgrunn som går bak hovedkolonnen, med en skyggeovergang mellom de to. Altså noe sånt som dette: Hvordan løser jeg det når bredden på hovedkolonnen er variabel? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er bakgrunnen et mønster? Evt. PNG-hack for IE. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Da titter vi på PNG-hack etterhvert. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 http://designalized.com/test/pt/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 OAuth blir spennande å sjå utviklinga av! I grove trekk er det eit forsøk på å standardisere keychain-operasjoner for webapplikasjoner (ala "La applikasjon X gjere dette med dataene mine i applikasjon Y") Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 OAuth blir spennande å sjå utviklinga av!I grove trekk er det eit forsøk på å standardisere keychain-operasjoner for webapplikasjoner (ala "La applikasjon X gjere dette med dataene mine i applikasjon Y") 9548671[/snapback] Spennende. Kanskje man snart kan begynne å velge en pen html-editor selv, og ikke alle de store drittgreiene. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Django GridContainer ser ganske spennende ut! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 JonT: Hva har editorer med OAtuh å gjøre? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 JonT: Hva har editorer med OAtuh å gjøre? 9549347[/snapback] Beklager, jeg som leste litt for fort. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Django GridContainer ser ganske spennende ut! 9549233[/snapback] Betyr detta at gJesper endelig får django på grid'n sin? og kan låne meg et subdomene? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Åh, hvis det er faktum, skal jeg skrive et CMS i Django som eier til og med det som Ellington driver og pusher ut over alt, og tjene meg rik på det! Evt. bare skrive en bloggmotor for å bli flink i programmering Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Django über alles! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hehe. Tenkte jeg skulle lage en stemplingsur app for småbedrifter jeg. (Dont steel my idea) Også har jeg lyst å lage sån side der man kan skrive inn dårlig side også kan man stemme over hvem som er verst fugly for websider Kan få selgerne våre til å ringe de som ligger på toppen. Hehe Ole Martin: Du designer en sån til mandag ikke sannt? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sebastian er elendig på sløving i senga, han står opp før halv ti frivillig på en søndag >_< Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Beklager, skal komme tilbake til senga jeg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ole Martin: Du designer en sån til mandag ikke sannt? 9550389[/snapback] Får jeg betalt? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 You'll get whats comming to you... http://digi.no/php/art.php?id=397775 Hater folk som sier ting alle vet Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Gikk gjennom mitt seneste sideoppdrag med websiteoptimization.com. I følge resultatene hadde jeg alt for mange bilder blant annet. Kjører unike bilder, via background i css, i flere forskjellige uordnede lister og har funnet ut at det kanskje ville vært bedre å bruke noe som list-style-image. Problemet dukker opp i hovedmenyen, der jeg også vil ha bulletsene i hover. Finnes det noen god løsning på dette? Får ikke kjørt bullets i "li a". Hvor mye skal man legge i en slik test? Edit: Så veldig bra ut det Ingveh. Har egentlig ingenting å kommentere på designet ditt. Endret 23. september 2007 av Sono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå