Kim T Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bygger fly hver dag jeg... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Men før du får ut å kjøre fly (tenker ikke på modellfly) så må du ha flysertifikat/du må være under opplæring for å ta sertifikatet Kimthoma, hva slags fly da? Modellfly eller? Edit: Kom på webkafeen.no mens jeg var her, åssen går det med den sida? Funnet ut hvilket design dere skal bruke eller? Endret 20. september 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det der må ha vært den verste avsporingen jeg noensinne har sett... :S Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Boagworld.com Podcasts 9537932[/snapback] Digger podcasts om kvelden.. Hvis dere ikke har sett den så: 15 Excellent Examples of Web Typography Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Sider som har riktige koder, bra typografi og skikkelig design, er som regel sider som skriver om typografi, koder og design. Tankevekker? Dem som er så opptatt av det, lager side opp og side ned hvor det skal fortelles. Budskapet når frem hos noen, og mange av disse lager igjen side opp og side ned hvor det fortelles nok en gang. Finnes uendelig med blogger og lignende som gjør akkurat det. Veldig synd at ikke flere tar i bruk disse kunnskapene om nettsideutvikling, og faktisk lager nettsider med annet innhold som er interessant for sluttbrukeren å lese, en bruker som ikke designer eller lager ting selv. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Boagworld.com Podcasts 9537932[/snapback] Digger podcasts om kvelden.. Hvis dere ikke har sett den så: 15 Excellent Examples of Web Typography 9539658[/snapback] Den var ganske så nice! Takker. http://www.ff0000.com/ må være noe av det kuleste jeg har sett på LENGE. Endret 20. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Men før du får ut å kjøre fly (tenker ikke på modellfly) så må du ha flysertifikat/du må være under opplæring for å ta sertifikatet Kimthoma, hva slags fly da? Modellfly eller? Edit: Kom på webkafeen.no mens jeg var her, åssen går det med den sida? Funnet ut hvilket design dere skal bruke eller? 9539415[/snapback] Jobber som flystrukturmekaniker på gardermoen. Endret 21. september 2007 av kimthoma Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kom på webkafeen.no mens jeg var her, åssen går det med den sida? Funnet ut hvilket design dere skal bruke eller? 9539415[/snapback] Det tar sin tid ser det ut som, men så skal sikkert alt testes skikkelig også. Design har de på plass, siste publiserte er http://gamma.webkafeen.no Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Vi fikk faktisk gjort litt igår, og om vi får samla krefter på irc ikveld også tror jeg vi kommer langt Trenger en måte å sende en variabel til alle templates. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Må si at forbedringen på designet fra beta til gamma er som natt til dag... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sebastian: Det er vanskeleg utan å legge den inn manuelt. Sjekk ut template.add_to_builtins eller lag ein middleware som legger til variabelen på requesten. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hmm, burde kanskje skrive noe sånt. Endel info som alltid bør sendes til template: Flatpages array, kategori array top ditt og datt arrays Har du lyst? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det kan eg nok fikse, ja. Tankegangen blir da noko slikt: definisjoner = { 'flatpages': ('link', 'http://link'), 'kategorier': ('html', 'http://html'), 'topp': ('topp', 'http://toopp'), } Dette bør vel være dynamisk? Kva har vi av cache-ordninger? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Skal være dynamisk ja definisjoner = { 'flatpages': ('link', wds.flatpages.all), } husker ikke helt syntax'n. lenge siden jeg har drevet med django. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Må si at forbedringen på designet fra beta til gamma er som natt til dag... 9540300[/snapback] Du likte deg best om natten? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Men, samling på irc ikveld? trenger noen djangohuer Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Liiied sa han skulle, jeg kommer òg. Bra, neitakk. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kjem sikkert, om eg ikkje er ute - send reminder likevel, Torri. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Why we need standards support in HTML email Personlig mener jeg plain text er tingen, men mannen har jo et poeng... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå