Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Photoshop 2.0

9532768[/snapback]

 

WTF? Her må det være et par ting jeg ikke har fått med meg:

 

1. Det har jo allerede vært en Photoshop 2.0!? Det virker litt rart å gå fra 1.0 til 7.0 til CS helt til CS3 og så tilbake til 2.0. :s

 

2. Logoen var gørstygg. Den virker meg som en grusom telekom-logo (snakkeboble-inspirert) enn en logo for at grafisk verktøy. Jeg kan ikke overhodet se noen tydelig link mellom Photoshop og den logoen.

 

De kunne godt beholdt "logo"-løsningen de hadde med CS3. Spiller på helheten i programvaren deres (masse "grunnstoffer" i en periodisk tabell), noe jeg tror var en veldig god idé. De bør fortsette å understreke deres store bredde heller enn å skille ut enkelte applikasjoner (og dermed ende opp med å grave ned applikasjoner som ikke får like mye oppgmerksomhet). Dessuten bør de få en kompetent person til å designe logoen. :p

 

EDIT:

 

photoshop_detail.gif

ichat-logo.jpg

pbs_logo.jpg

telenor%20logo.jpg

realplayer.jpg

logo_real.gif

talk_logo.gif

og denne

designdirektorat_logo_home.gif

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Det virker for meg som om at logoen har feil proposjoner. Den øvre delen blir altfor dominerende i forhold til den nedre delen. Den "trekanten" blir altfor skarp i forhold til resten av logoen og bryter med linjene. Det er ikke så fint. Synes CS3 logoen ikke er så ille jeg da.

 

EDIT: hva synes dere forresten?

9533685[/snapback]

Lurer på hvor mange ganger jeg må nevne at du fjerne de stygge gradientene du bruker.

Lenke til kommentar

Pfft, gidder ikke åpne Opera bare for IRC-klient. Fant Colloquy, som ikke så så aller verst ut. Ordentlig OSX-stil på den, og det liker man :)

 

Edit: Så er det bare server og rom som mangler da, det har jo selvfølgelig gått i glemmeboka nå som det er en stund siden jeg var på IRC.

 

On another note:

post-28291-1190296451_thumb.jpg

post-28291-1190296473_thumb.jpg

post-28291-1190297847_thumb.jpg

post-28291-1190296833_thumb.jpg

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
For oss som ikke kommer på det eXperiense også?

 

Tror nemmlig jeg ikke gidder komme. Noen som skal?

9536677[/snapback]

Selvfølgelig, det er halve ideen med eTV at de som ikke er på The eXperience skal oppleve hvordan det er, samtidig som de som er der kan se på i tillegg selvfølgelig. Det blir streamet på nett. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...