Steinmann Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Sorry kimthoma, fargevalget, typografien og måten alt er sammen på er ikke spesielt pent.9534098[/snapback] Penere enn 99 % av det man finner på nettet. Så er resterende 1 % enda penere. For det er møl det meste som blir laget.9534122[/snapback] Det var jo veeeldig relevant? 9534150[/snapback] Som alltid Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Photoshop 2.0 9532768[/snapback] WTF? Her må det være et par ting jeg ikke har fått med meg: 1. Det har jo allerede vært en Photoshop 2.0!? Det virker litt rart å gå fra 1.0 til 7.0 til CS helt til CS3 og så tilbake til 2.0. :s 2. Logoen var gørstygg. Den virker meg som en grusom telekom-logo (snakkeboble-inspirert) enn en logo for at grafisk verktøy. Jeg kan ikke overhodet se noen tydelig link mellom Photoshop og den logoen. De kunne godt beholdt "logo"-løsningen de hadde med CS3. Spiller på helheten i programvaren deres (masse "grunnstoffer" i en periodisk tabell), noe jeg tror var en veldig god idé. De bør fortsette å understreke deres store bredde heller enn å skille ut enkelte applikasjoner (og dermed ende opp med å grave ned applikasjoner som ikke får like mye oppgmerksomhet). Dessuten bør de få en kompetent person til å designe logoen. EDIT: og denne Endret 20. september 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det virker for meg som om at logoen har feil proposjoner. Den øvre delen blir altfor dominerende i forhold til den nedre delen. Den "trekanten" blir altfor skarp i forhold til resten av logoen og bryter med linjene. Det er ikke så fint. Synes CS3 logoen ikke er så ille jeg da. EDIT: hva synes dere forresten? 9533685[/snapback] Lurer på hvor mange ganger jeg må nevne at du må fjerne de stygge gradientene du bruker. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Sinna-Kim Men du har så rett Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Noen som har en god IRC-klient å anbefale til Mac? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Den i Opera Jeg gjorde nettop kjempe stygg fix i css Firefox liker ikke å sette bredde på legend, så jeg satt padding-right == bredden og overflow hidden på parent elementet. Så bra ut faktisk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Pfft, gidder ikke åpne Opera bare for IRC-klient. Fant Colloquy, som ikke så så aller verst ut. Ordentlig OSX-stil på den, og det liker man Edit: Så er det bare server og rom som mangler da, det har jo selvfølgelig gått i glemmeboka nå som det er en stund siden jeg var på IRC. On another note: Endret 20. september 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Daglige leder hos oss har den, ser ganske sleek ut. Er EFNet og #webkafeen :-) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Der var det jo folksomt... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 evt. FreeNode og #vikingboard Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Noen som har en god IRC-klient å anbefale til Mac? 9535123[/snapback] Liker irssi veldig godt, jeg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg stemmer også på irssi. Hvis du er heldig finner du også et shell du kan ha den på, så har du tilgang til IRC fra skole, jobb, hjemme og omtrent overalt. Det er småkos. Slipper også å reconnecte hele tiden om du har det på shell, og det kan jo være fordel. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Opera sine kontorer ser ikke veldig imponerende ut fra utsiden, men på innsiden var det veldig flott. Fikk ikke stilt alle spørsmålene, men det ble da intervjuer, det kan sees i Oktober. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Opera sine kontorer ser ikke veldig imponerende ut fra utsiden, men på innsiden var det veldig flott. Fikk ikke stilt alle spørsmålene, men det ble da intervjuer, det kan sees i Oktober. 9536569[/snapback] For oss som ikke kommer på det eXperiense også? Tror nemmlig jeg ikke gidder komme. Noen som skal? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Da er det møte på IRC for alle involverte i Webkaféen. Bare sånn info liksom. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Want to learn web programming? Write a blog engine Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Lyst til å bli pilot? Bygg et fly! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 For oss som ikke kommer på det eXperiense også? Tror nemmlig jeg ikke gidder komme. Noen som skal? 9536677[/snapback] Selvfølgelig, det er halve ideen med eTV at de som ikke er på The eXperience skal oppleve hvordan det er, samtidig som de som er der kan se på i tillegg selvfølgelig. Det blir streamet på nett. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Boagworld.com Podcasts Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Lyst til å bli pilot? Bygg et fly! 9537356[/snapback] Mer korrekt: Lyst til å bli flykonstruktør? Bygg et fly! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå