PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Høres bra ut det PoleKætt Venstresiden er vel det mest aktuelle. Eller kanskje helt på høyre kunne vært fett? Må være original, vettø. Takkertakker! DET skal jeg faktisk gjøre. (flau over at jeg ikke tenkte på det selv) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 PC venter på bildet ditt jeg.... hvordan pult har du? egent data rom? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Noken som har linker til gode PHP tutorials? Sånn 100% fra scratch liksom? Har lyst å lære meg php, og mekke sånn nyhetsscript og sånn Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Noken som har linker til gode PHP tutorials? Sånn 100% fra scratch liksom? Har lyst å lære meg php, og mekke sånn nyhetsscript og sånn ME ME!!! om jeg skal si det selv begynner jeg å bli habil på php og kan anbefale å begynne med gjesteboka herfra: http://www.daydreamgraphics.com/index.php Den har de tuts til som du kan bygge ut med til admin del og da er veien til news kort kan og nevne http://www.spoono.com http://php.net den er du avhengig av Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Noen som kan forklare en stakkar hvordan 3D Transform filteret i PS fungerer??? jeg har prøvd og prøvd uten noe stort hell i å få det til å fungere Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Noen som kan forklare en stakkar hvordan 3D Transform filteret i PS fungerer??? jeg har prøvd og prøvd uten noe stort hell i å få det til å fungere Vel, det filteret er egentlig ikke til å bli mye klok på, men jeg lærte en del av denne. Finnes forøvrig en del "gode" tutorials til dette filteret om du leter litt på f.eks Google. Det finnes en grunn til at jeg sjelden bruker det though. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hehe, PC, jeg har sett på den Tutorialen, men jeg skjønte ikke så mye mer av filteret though men men; jeg får bare la være å bruke det da! Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvorfor har dere ikke en "kafèe" på irc i steden? det må jo være mye bedre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvorfor har dere ikke en "kafèe" på irc i steden? det må jo være mye bedre #gfx.no @ UnderNet henger noen vertfall.. Utenom det pleier vi å ha en "release" av tanker og følelser på MSN en 6-10stykker på kvelden.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Funker det? Japp..! Minner om The Fast and the Furious farger.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Funker det ja PC... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Da lurer jeg på noe: har jobba med et kjapt "lite" design, men jeg vet ikke om det er vært å fortsette på... link Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Jeg visste det! dobbelpost!! hater når nettet henger seg! Endret 11. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Vannpapir! Nei, seriøst den funka ikke for meg. Du må nok dempe bruken ørlitegranne. Endret 11. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 M'kay... da demper jeg det hele et par hakk, og gjør noe annet i stedet men jeg tenkte jeg skulle ha en header med litt mer "futt" i seg enn det som har vært på en del andre sider jeg har lagd men men... senga roper, og jeg skal ha norsk heldags i morgen! wish me luck! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 M'kay... da demper jeg det hele et par hakk, og gjør noe annet i stedet men jeg tenkte jeg skulle ha en header med litt mer "futt" i seg enn det som har vært på en del andre sider jeg har lagd men men... senga roper, og jeg skal ha norsk heldags i morgen! wish me luck! wish Jibril big time luck men kast den tingen du prøvde på a? bruk heldagsen til å tenke design Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 PoleCat, den var jo stilig den Men er dette bare sånn "temporary" sak til the realthing kommer? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) PoleCat, den var jo stilig den Men er dette bare sånn "temporary" sak til the realthing kommer? Seffers. "Coming back soon...." Ser nå at jeg har lasta opp eksempelet med 2004 i stedet for "v2" som det egentlig skal stå. Endret 11. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Fin den, PC, men teksten var litt for mørk. Gjør den litt lysare /me lærer seg PHP, og har hittil kun laga http://absentvoid.com/phptest/test.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå