Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Har jeg innsett for lenge siden, det. Men tenkte mer på at det er temmelig trist at folk snakker om å bli "tatt inn", som om vi liksom skulle godkjenne folk som kommer hit eller ha inntaksprøver. Hvem som helst skal kunne delta i webkafeen, såfremt de oppfører seg bra og har noe å tilføye. Å begynne å mase om respekt og slikt er irrelevant, folk som kommer hit med kun OT-prat eller annet som ikke passer inn blir fort lei av ikke å få respons og stikker igjen.

9519179[/snapback]

Så har man de som ikke oppfører seg bra, og ikke har noe å tilføye, annet enn OT-snakk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har jeg innsett for lenge siden, det. Men tenkte mer på at det er temmelig trist at folk snakker om å bli "tatt inn", som om vi liksom skulle godkjenne folk som kommer hit eller ha inntaksprøver. Hvem som helst skal kunne delta i webkafeen, såfremt de oppfører seg bra og har noe å tilføye. Å begynne å mase om respekt og slikt er irrelevant, folk som kommer hit med kun OT-prat eller annet som ikke passer inn blir fort lei av ikke å få respons og stikker igjen.

9519179[/snapback]

Så har man de som ikke oppfører seg bra, og ikke har noe å tilføye, annet enn OT-snakk.

9519186[/snapback]

 

Les siste setningen, dah. Er det noen som ikke oppfører seg noe særlig, er det liten vits å hakke løs og dra hele greien over i nærmest en mobbering. Don't feed the troll, så går trollet sin vei. :)

Lenke til kommentar

Var noen kloke ord Jorgis. Arve sier vel det som gjelder, normal god folkeskikk er nøkkelen. Noe som jeg dessverre ser forsvinner mer og mer på internett fora. Deltar i en 2-3 fora og alle tre beveger seg i en retning mot det mindre hyggelige. Fler og fler tenker kun på seg selv i dagens samfunn. Hvor ble det av "alle skal være venner" tanken? :blush:

Lenke til kommentar

Respekt er et ord jeg i alle fall missliker veldig sterkt. Synes ordet tillit passer mye bedre i en slik sammenheng. Grunnen er at respekt er et veldig "klasse" ord. Mens tillit er et mer snillere og bedre ord. Det er ikke noe "klasseforskjell" i det ordet. Men det er bare mine tanker da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...