Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Gratulerer, Jesper. Stor oppdrag, eller det bare snakk om en enkel nettside for Elvekanten Auto AS ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hah! Im soon to be the king! 9517263[/snapback] Jaja. Etter 3,5 år på topp er det kanskje på tide med et lite bytte.. Du får ha gratulerer på forskudd, jeg blir bortreist en dag eller to. Endret 17. september 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hah! Im soon to be the king! 9517263[/snapback] Jaja. Etter 3,5 år på topp er det kanskje på tide med et lite bytte.. Du får ha gratulerer på forskudd, jeg blir bortreist en dag eller to. 9517346[/snapback] Takk, takk. Du var verdig trona så lenge det varte, det skal du ha. *Sermoni på forhånd* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Loathsome: Om du ønsker å være en del av kafeen bør du prøve å holde deg seriøs, vente med morsomme kommentarer til du faktisk har opptjent deg mer respekt og ikke være så jævlig frekk som du er for tiden. Vær litt mer ydmyk og ikke så vanvittig selvsikker når du fremstiller problemer og trenger hjelp. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Forresten, er det berre meg, eller er Kafèen den største aktive tråden på forumet these days? (Fins det en enkel måte å finne det ut på? Har gått igjennom dei forumkategoriane der store tråder pleier å vere (OT-baren etc.), finner ingen som er i nærheten ) Endret 17. september 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tror nok faktisk Webkafeen er størst, ja. Jeg har ihvertfall ikke sett en tråd som er mer aktiv. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Skulle nesten ønske kafeen ble delt i to deler. «webkafeen - webrelatert» og «webkafeen - CRAP_GOES_HERE1». Da kan de som er innom kafeen for å se webrelaterte diskusjoner og samtaleemner vite hvor de skal se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det var en dårlig idé. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Det vil aldri fungere i praksis; Kafèen blei oppretta i utgangspunktet for å holde OT-prat unna andre tråder, og samle det opp her. Blir sjølvsagt litt OT her i blant, men strengt tatt så er det ganske mykje on-topic-prat her inne. Å splitte tråden vil for det første ikkje fungere i praksis, og for det andre ødelegge heile sjela til Kafèen. Det var en dårlig idè. QFT. Truleg det som sparks skriv under her. Endret 17. september 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg tror clvn mente det som et slags hint til alle som snakker OFF-TOPIC i kafeen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Godt å høre at flere tenker som meg her inne! Ang. Webkaféen som den største tråden, tror jeg nok det kan stemme ganske så bra. SO ble jo stengt, og det ser ikke ut til at det blir noen ny SO med det første, så da får vi bare holde på! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kafèen er jo ein legende, klart den vil overleve! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 i alle fall så lenge .no-prosjektet går så treigt :-P Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jacob Nilsen on tabs Now thats on topic Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Synest det blir for dumt å lage ein "fasit" på korleis Tabs skal brukast. I mine auge er det berre ein grafisk måte å framstille skilje mellom ulike delar av ei side på - ikkje ein bestemt måte å skilje mellom ulike delar av innhaldet på ei enkelt (under)side. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er rettningslinjer, ikke fasit. Det han sier er nok nøye testet, han er ikke en person som bare slenger om seg med egene tanker og ideer, uansett hvor gode de er.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Fortsatt. Ein vanlig brukar av internett vil aldri bli forvirra om sida må lastast på nytt når han/ho trykker på ein tab på ei side likevel, noko som er "feil" i følge hans rettningslinjer (då har du gått til ein ny plass vha. ein tab = fyfy). Han har ein del gode tankar, men ein del smårare tankar òg. i alle fall i mine auge. Det her er ein av dei eg ikkje er heilt einig i. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er et poeng i at Amazon bruker tabs feil. Tabsa der er hovedmenyobjekter. Jeg, og sikkert de fleste andre, forventer at tabs skal være valg for område/kategori/oppføring. Eksempelvis at man ser på en artists diskografi på allmusic, og kan tabbe mellom studioalbum, livealbum og singler. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ser på det som en måte å grafisk framstille ein meny som gir deg ulikt innhold - just as it is. I mine auge er det det samme om du har ein vertikal meny som uthever den sida du er på i menyen - det er jo igrunn det samme, berre vertikalt i staden for horisontalt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jo, men en horisontal meny behøver ikke utformes grafisk som tabs så lenge det ikke er tabs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå