Jesper Karsrud Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er nok Ole Martin som plukker opp de oppdragene jeg ikke gidder å ta fordi de suger Jeg er seriøst HELT ØDELAGT etter party i Nederland nå... Ble ikke noe skole på meg i dag, for å si det sånn.. Godt jeg har fri i morgen også, altså, selv jeg kanskje burde benytte meg av den dagen nede på skolen siden jeg har vært borte i to dager nå... Partyet var verdt litt sykdom i etterkant da, tok av så sykt mye mer enn de to forrige årene jeg har vært der! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 MC2: Det er det faget jeg tar da det er i bachelorgraden, forsåvidt greit karaktermessig for min del da. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Klar for party på fredag da Jesper? Og 2 daddysmilk konserter på en uke i oct Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg må se an party på fredag altså, hvis jeg ikke er frisk tror jeg ikke jeg skal satse på noe party. Men det er jo fire dager til, jeg bør være frisk igjen til da! Edit: Vet ikke om denne har vært nevnt i kafeen denne helgen, men; Styling file inputs with CSS and the DOM Endret 11. september 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Vel Jesper, du kan ikke akkurat skryte på deg en sinnsyk stor portefølje, jeg gjør dette mest for å kunne ha flere ting å vise til. Noen tusen på si er ikke å fordra heller. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Neida, jeg hadde faktisk ikke tid der og da til å loke med den siden, var derfor jeg sa nei. Var midt under skolestart, og jeg hadde en del andre ting å fikse da også, så da ble det nedprioritert med webting. Du får kose deg med småjentene, vett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=PLUS00QrYWw Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PLUS00QrYWw Spoiler Alert! - After taking a good look at Django and weighing all the pros/cons, I didn't really think we should make fun of it. Django is a great framework for building web applications, one that employs many of the same techniques that Ruby on Rails does. If it wasn't for Rails I'd probably be programming Django right now. Amongst a sea of mediocre web frameworks it's definitely close to the top. 9466307[/snapback] ... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=PLUS00QrYWw *kremt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Sånn går det når man har hvert borte fra kafeen i noen dager Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 How to set a text-only logotype og mange andre bra artikler.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg holder på å lære AJAX Det er litt nice. http://bullshit.loathsome.us/ajaxtest/ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jQuery 1.2 9474098[/snapback] Bruker du det faktisk til noe spesielt? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 http://bullshit.loathsome.us/ajaxtest/include/ Now that's pretty nifty, eh? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Egentlig ikke, men whatever floats your boat. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ajax kan bli veldig nyttig Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Den type kall som du gjer no er rett og slett unyttig. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 AJAX, kan bli nyttig ja, men ikke når du gjør det for noe som det der. Ikke noe poeng whatsoever, og det er det jeg mener. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 AJAX, kan bli nyttig ja, men ikke når du gjør det for noe som det der. Ikke noe poeng whatsoever, og det er det jeg mener. 9474676[/snapback] Jeg er klar over det, nå var jo include-testen min kun for å lære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå